PracaGrupypl.praca.dyskusje › BPH PBK - konkurs na praktyki

  • 1. Data: 2003-04-10 12:14:55
    Temat: BPH PBK - konkurs na praktyki
    Od: k...@w...pl

    BPH PBK ma konkurs na praktyki, ale slyszalem, ze bedzie szansa u nich zostac
    na dluzej. Cale info na ich stronach bphpbk.pl pod linkiem kariera. Co o tym
    sadzicie?

  • 2. Data: 2003-04-10 12:16:44
    Temat: Re: BPH PBK - konkurs na praktyki
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@w...pl wrote in news:7b02.00000c7d.3e95603e@newsgate.onet.pl:

    > BPH PBK ma konkurs na praktyki, ale slyszalem, ze bedzie szansa u nich
    > zostac na dluzej. Cale info na ich stronach bphpbk.pl pod linkiem
    > kariera. Co o tym sadzicie?

    A jaka dziedzina bankowosci Cie interesuje ?

    Pozdrawiam,
    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-10 12:32:07
    Od: k...@w...pl

    > A jaka dziedzina bankowosci Cie interesuje ?
    Pisza, ze w Departamencie Klienta DEtalicznego, wiec nie jest to korporacja. Co
    prawda wolalbym coz z bankowosci inwestycyjnej lub bankassurance, ale to chyba
    jeszcze nie w Polsce? :-((

  • 4. Data: 2003-04-10 14:47:47
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    k...@w...pl napisał:

    > Pisza, ze w Departamencie Klienta DEtalicznego, wiec nie jest to korporacja. Co
    > prawda wolalbym coz z bankowosci inwestycyjnej lub bankassurance, ale to chyba
    > jeszcze nie w Polsce? :-((

    To lepiej ze swoja wiedza im nie wyjezdzaj - przynajmniej w PBK istnial
    od dobrych kilku lat Departament Bankowosci Inwestycyjnej :(. Zapewne
    istnieje rowniez w wiekszosci polskich bankow.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-04-10 17:42:21
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@w...pl wrote in news:7b02.00000c91.3e956447@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Pisza, ze w Departamencie Klienta DEtalicznego, wiec nie jest to
    > korporacja. Co prawda wolalbym coz z bankowosci inwestycyjnej lub
    > bankassurance, ale to chyba jeszcze nie w Polsce? :-((

    Skazuje Cie na pol roku przymusowej lektury serwisow int. poswieconych bankowosci :-)
    A z papierowych wydawnictw, polecam "Profit" i "Businessweek"...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-04-12 15:47:46
    Od: k...@w...pl

    > Skazuje Cie na pol roku przymusowej lektury serwisow int. poswieconych
    bankowosci :-)
    > A z papierowych wydawnictw, polecam "Profit" i "Businessweek"...
    Troche jestem w temacie :-)) i to co pisza w prasie to jedno, a rzeczywistosc
    to drugie, bo:
    1. Czy w Polsce mamy bankassurane z prawdziwego zdazenia? Ja twierdze, ze nie,
    gdyz:
    a) nie szacuje sie ryzyka wespol z dochodem inwestycyjnym => nie wykorzystany
    efekt synergii
    b) zbyt malo, caly czas oferuje sie ubezpieczen => przykład KB i PEKAO to
    zadkosc, a po drugie dokladka z przymusu, o ING nie wspomne, w ktorym mialo z
    zalozenia byc tak, ze BSK bedzie dokladka do ING, ale w oddzialach caly czas
    tego nie wiadac.
    c) Sprzedaz planow oszczednosciowo-ubezpieczeniowych przez Polskie banki lezy,a
    wyniki mogly by byc zaskakujace, gdyby wykorzystac potencjal sieci sprzedazy
    bankowosci detalicznej.
    2. Bankowosc inwestycyjna w Polsce, jest? Znowu twierdze, ze nie, czy ktos
    slyszal o doradcach inwestycyjnych w bankowosci VIP-owskiej na wysokim
    poziomie, lub o doradcach, ktorzy na prowincji sprzedadza pochodne, lub wogole
    wiedza co to jest????
    3. Bankowosc inwestycyjna w wykonaniu korporacji rzeczywiscie jest, ale to co
    sie pisze o poczynaniach BRE w prasie, nie wskazuje na wysoki poziom wiedzy na
    ten temat.

    Ciagle uwazam, ze w Polsce jest w tym zakaresie mnostwo do zrobieni i ze
    bankassurance to przyszlosc, pytanie tylko jak szybko? i chyba nie jestem
    skazany na edukacje w tym zakresie, w takim stopniu jak koledzy sugeruja:-))
    kmykow

  • 7. Data: 2003-04-12 18:01:33
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@w...pl wrote in news:7b02.0000148b.3e983521@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Troche jestem w temacie :-)) i to co pisza w prasie to jedno, a
    > rzeczywistosc to drugie, bo:

    > 1. Czy w Polsce mamy bankassurane z prawdziwego zdazenia? Ja twierdze,
    > ze nie,

    Nie mi oceniac czy z prawdziwego zdarzenia, ale jest.

    > b) zbyt malo, caly czas oferuje sie ubezpieczen => przyklad KB i PEKAO
    > to zadkosc, a po drugie dokladka z przymusu

    Niekoniecznie z przymusu. Ja mialem z przywileju :-)

    /ciach.../

    > c) Sprzedaz planow oszczednosciowo-ubezpieczeniowych przez Polskie
    > banki lezy,a wyniki mogly by byc zaskakujace, gdyby wykorzystac
    > potencjal sieci sprzedazy bankowosci detalicznej.

    Pekao w jakims stopniu wykorzystuje te mozliwosc, osobiscie nie jestem jednak tak
    bardzo przekonany o potencjale rozwoju bankassurance...

    > 3. Bankowosc inwestycyjna w wykonaniu korporacji rzeczywiscie jest,

    I taka mialem na mysli.

    > ale to co sie pisze o poczynaniach BRE w prasie, nie wskazuje na
    > wysoki poziom wiedzy na ten temat.

    Z ostra gra wiaze sie duze ryzyko ...na temat wiedzy ludzi z BRE wypowiadal sie nie
    bede, bo po prostu nic mi na ten temat nie wiadomo.

> [...]
    > ze bankassurance to przyszlosc, pytanie tylko jak szybko? i chyba nie
    > jestem skazany na edukacje w tym zakresie, w takim stopniu jak koledzy

    Byc moze masz ciekawy pomysl na rozkrecenie sprzedazy kilku uslug ...ale sam
    przyznasz, ze na tym etapie swiata jeszcze nie zmienisz. Nawet jesli masz do czegos
    pasje, to czasem trzeba ja na jakis czas "przydusic". Jesli chodzi o praktyki to
    mysle, ze
    warto sie przyjrzec i tym w detalu (jesli masz taka mozliwosc, w koncu zreszta nie
    zwiazuja Ci one rak i nog). Czasem mowie tak : "nie wiesz co lubisz poki nie
    sprobujesz" :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.