PracaGrupypl.praca.szukana › BORLAND C++ Za darmo

  • 1. Data: 2003-09-17 19:47:14
    Temat: BORLAND C++ Za darmo
    Od: "Domel" <s...@p...fm>

    Jestem srednio doświadczonym programistą c++. Podejmę się pisania programów
    w środowisku BORLAND C++ za darmo. Moja oferta jest poważna. Jestem
    studentem informatyki i zależy mi na podnoszeniu swoich kwalifikacji,
    dlatego z chęcią podejmę postawione mi zadanie.

  • 2. Data: 2003-09-17 20:53:42
    Temat: Re: BORLAND C++ Za darmo
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    "Domel" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > studentem informatyki i zależy mi na podnoszeniu swoich kwalifikacji,
    > dlatego z chęcią podejmę postawione mi zadanie.

    Kurna, skąd się tacy biorą ?!

    Mało masz chłopie pomysłów ?
    Napisz dla mnie program obsługujący sieć wypożyczalni video. Scentralizowana
    baza danych, architektura może być 2-warstwowa.

    Już jeden gość mi to pisze w C# (też za dramo), ale będę miał twoją wersję,
    to sobie porównam.

    Jak się postarasz, to może Cię przyjmę po studiach na pełny etat.
    Programistom płacę 800 zł brutto - chyba się ucieszysz ?

    Kiloff

  • 3. Data: 2003-09-18 07:36:43
    Od: "Boniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jak się postarasz, to może Cię przyjmę po studiach na pełny etat.
    > Programistom płacę 800 zł brutto - chyba się ucieszysz ?

    Kiloff mam do ciebie pytanie. Jaki masz problem ?
    Najpierw mnie skrytykowałeś że deklaruję się podjecia pisania programów za
    darmo a teraz tego kolegę.
    Powiedz mi boisz się o swoją dupę czy co.
    To sie ceni jezeli sa ludzie którzy chcą się podzelić swoją wiedzą a przy
    okazji samemu na tym skorzystać.
    Jeżeli rzeczywiście masz jakiś pomysł na coś sensownego to powiedz o tym
    takim ludziom i skorzystaj z tego, ale nie naskakuj na ludzi.

    Pozdrawiam
    Boniek

  • 4. Data: 2003-09-18 08:11:13
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    "Domel" <s...@p...fm> wrote in message
    >Podejmę się pisania programów
    > w środowisku BORLAND C++ za darmo

    Witam,

    Może takie zadanie CIę zainteresuje.
    Potrzebuję programik(skrypt) (dowolna platforma: DOS, Windows,UNIX...),
    który wykonuje następujące zadanie:

    1.Z podanego pliku tekstowego wyszukuje:
    a) wszystkie nazwy poprzedzone określoną sekwencją liter - tu dokładnie
    sekwencją BE '
    - kończące się też '
    (Długość takiej nazw z założenia nie przekroczy 32 znaków, ale w każdym
    wypadku może być różna)

    Przykładowy plik:

    PROGRAMM BESTUECKEN OBERSEITE {
    BE 'SCZU100n-05K_gf103'
    {
    KOMMENTAR 'C112'
    BEARBEITUNG [
    BESTUECKEN
    ]
    OFFSET (137337 , 38303 WINKEL 0)
    }
    BE 'SCZU1n0805-05K_gf105'
    {
    KOMMENTAR 'C113'

    Z powyższego pliku, powinniśmy odczytać dwie nazwy:
    SCZU100n-05K_gf103
    oraz
    SCZU1n0805-05K_gf105

    Nazwy powtarzające się należy zignorować (tzn.wziąć tylko jedną sztukę)

    2.Z tak znalezionych nazw program ma tworzyć nowe pliki tekstowe o
    zdefiniowanej strukturze.

    a) Nazwa stworzonego pliku = znaleziona nazwa.be

    w naszym przykładzie powinny powstać dwa nowe pliki tekstowe o nazwach:

    SCZU100n-05K_gf103.be
    SCZU1n0805-05K_gf105.be

    b) Zawartość wszystkich plików będzie niemal identyczna. Jedyna różnica ma
    polegać na tym, że
    po słowie GEHAEUSEFORM musimy wstawiać w miejsce XXXXX liczbę znajdującą się
    we wcześniej znalezionej nazwie (na samym końcu, po literkach gf)

    WYnikowy plik SCZU100n-05K_gf103.be
    ===

    /* Automatisch generierte BE-Datei */
    BE {
    KOMMENTAR ' '
    INFO DATEN {
    BEARBEITUNG [
    BESTUECKEN
    ]
    }
    CRDL DATEN {
    BAUELEMENT TYP [
    WIDERSTAND
    ]
    }
    GEHAEUSEFORM 'XXXXX'
    }
    ====
    W powyższym przykładzie w miejsce XXXX należy wstawić 103

    Wynikowy plik SCZU1n0805-05K_gf105.be
    ===

    /* Automatisch generierte BE-Datei (c) 2003 FIRMUS */
    BE {
    KOMMENTAR ' '
    INFO DATEN {
    BEARBEITUNG [
    BESTUECKEN
    ]
    }
    CRDL DATEN {
    BAUELEMENT TYP [
    WIDERSTAND
    ]
    }
    GEHAEUSEFORM '105'
    }
    ====

    Dane wejściowe:
    Dowolny plik tekstowy (w rzeczywiśtości pliki poczhodzą z edytora unixowego
    sco505).

    Oczekiwany rezultat:
    Zestaw plików o nazwach i strukturze podanej w przykładach (również do
    zastosowania w unix sco505, więc bez żadnych dodatkowych bajerów, znaków
    sterujących itp.).

    Daj znać, jak coś wymyślisz....

    Pozdrowienia

    Tomek
    http://klub.chip.pl/tomek.n

  • 5. Data: 2003-09-18 10:13:16
    Od: "Jacek K. Bruns" <j...@b...vectranet.pl>

    "Killoff" <k...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]

    > Jak się postarasz, to może Cię przyjmę po studiach na pełny etat.
    > Programistom płacę 800 zł brutto - chyba się ucieszysz ?

    Kiedy 20 lat temu studiowałem fizykę, PC-tów jeszcze na świecie nie było.
    Ale informatyka już wtedy mnie zainteresowała dosyć poważnie.
    Skutek był taki, że po 4 latach rzuciłem fizykę i jestem informatykiem.
    Przy okazji napisałem kilka programów wspomagających badania naukowe
    na uczelni.
    A programowania uczyłem się - najpierw rozwiązując zadnia zaliczeniowe dla
    niedouczonej braci studenckiej z innych kierunków, a potem pisząc
    niekomercyjnie dosyć zaawansowane programy.

    W ten sposób poznałem kilkanaście języków (assembler PDP-11, PC,
    Fortran 77, Lahey Fortran, Pascal, Turbo-Pascal, OMSI-Pascal, C, C++,
    Basic, Cobol, i inne...).

    Wymieniłem tu kilka wariantów np. fortranu, ale świadomie.
    Biblioteki, kompilacja, itd. były w nich zupełnie różne.

    Technik, metod programowania człowiek uczy się z książki lub w szkole.
    Doświadczenia i wprawy można nabrać jedynie pisząc.

    Dlatego popieram ludzi, którzy szukają każdej możliwości,
    która pomaga im w doskonaleniu swoich umiejętności i wiedzy.
    Mimo, że sam żyję z programowania, nie czuję do ludzi
    chcących pisać za darmo żadnej urazy, ani też nienawiści.

    Nie czuję się z tego powodu zagrożony. Owszem, konkurencja rośnie,
    ale jest ryzyko - jest zabawa. Wygrają lepsi.
    A dużo przyjemniej rozmawiać z ludźmi kompetentnymi,
    niż niedouczonymi.

    Pozdrawiam wszystkich wolontariuszy!
    Doskonalcie swe umiejętności.
    W końcu znajdzie się taki, co zapłaci z nawiązką.

    JKB.

  • 6. Data: 2003-09-18 11:21:44
    Od: "Virooz" <v...@N...gazeta.pl>

    > Jak się postarasz, to może Cię przyjmę po studiach na pełny etat.
    > Programistom płacę 800 zł brutto - chyba się ucieszysz ?
    Taaaak 800 brutto i to chyba EURO i to na okres próbny bo tylko desperat
    znający C++ lub inny obiektowy język może przystać na takie warunki.
    Widzę, że wśród tzw pracodawców bo chlebodawcami ich już dawno się nie nazywa
    z tej prostej przyczyny, że to co płacą nie starcza nawet na chleb, istnieje
    moda na upokażanie swoich niewolników czy to smiechu wartą wypłatą czy też
    ciagłym wytykaniem złej pracy bo przecież stłamszony i zahukany niewolnik
    będzie jeszcze więcej pracować aż do wyprucia flaków z nawiną myślą, że jak
    się wykaże swojemu panu i władcy to ten go może pochwali i nie będzie go juz
    kopać przy reszcie załogi. Oczywiście tylko w tym wypadku kiedy każdy
    niewolnik jest osobno dołowany. Niestety niesie to efekt w drugą stronę i
    przekonany o swojej bezkarności pan i władca po pewnym czasie wywala
    wycieńczonego niewolnika na zbity pysk i przyjmuje nowego naiwniaka z pensją
    75% tego co dostawał poprzedni niewolnik i tak mamy ciekawy efekt: pensje nie
    rosną, inflacja też bo pieniędzy nie ma w narodzie więc żeby niewolnicy mogli
    chociaż kupić masło do chleba na "krechę" trzeba jakoś ceny utrzymywać. Z tej
    sytuacji nie tylko korzystją wyzyskiwacze ale może jeszcze jakies 5% narodu
    (?) czyli masa rządząca bo przecież biedną masą rządzi sie najłatwiej. Rzuca
    się im bigbrothera czy jakieś inne gówno, piękne reklamy z podskakującą
    sprzedawczynią w mięsnym (zarbiającą w porywach może 700zl) którą stać na
    samochód za 40 tysięcy...

  • 7. Data: 2003-09-18 17:37:42
    Od: "" <o...@o...pl>

    Jak sie "kilof" postarasz bardziej
    to Cie przyjme do siebie na okres probny
    I zaznaczam: minimum 3 wartswy i C@ wymagane

  • 8. Data: 2003-09-19 09:46:05
    Od: "p" <p...@p...onet.pl>

    "Domel" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > studentem informatyki i zależy mi na podnoszeniu swoich kwalifikacji,
    > dlatego z chęcią podejmę postawione mi zadanie.

    Juz pisalem do Ciebie na priv ale nie odpisujesz, wiec ponawiam swoja
    propozycje na grupie.
    Jezeli chcesz podniesc swoje kwalifikacje, nie ma sprawy. Dam Ci wiele
    projektow do napisania. Przy ich realizacji nauczysz sie jeszcze kilku
    innych jezykow programowania. Moje warunki:
    1. Spotkanie osobiste;
    2. Spisana umowa, gdzie wyrzekasz sie jakichkolwiek praw majatkowych i
    autorskich na tworzony przez Ciebie kod zrodlowy;
    3. Wszystkie aplikacje bedziesz pisal wedlug dostarczonych zalozen (styl
    programowania, interfejs uzytkownika);
    Pozostale szczegoly na osobistym spotkaniu.

    PS. Jezeli jest jeszcze ktos chetnych do pisania za darmo zapraszam.
    Pomyslow mam wiele. Roboty wam nie zabraknie. Nauczycie sie bardzo duzo.
    p...@p...onet.pl