PracaGrupypl.praca.szukana › BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA

  • 1. Data: 2006-06-20 08:38:44
    Temat: BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
    Od: "stronyweb" <s...@i...pl>

    Jestem informatykiem (wyższe) z doświadczeniem. Posiadam szerokie
    umiejętności w zakresie programowania, projektowania grafiki, sieci
    komputerowych oraz sprzętu. Postanowiłem spróbować swych sił w dziedzinie
    projektowania stron www.
    Chciałbym stworzyć własne portfolio, niestety brakuje mi projektów, dlatego
    tez bardzo chętnie wykonam bezpłatnie proste (niezbyt czasochłonne)
    strony-wizytówki itp... lub ew. za niewielką opłatą bardziej rozbudowane
    serwisy.

    Biegle posługuję sie następującymi jezykami/technologiami: html, dhtml, js,
    css, php, mysql, asp.net, jsp+servlets, Flash, XML, DOM, AJAX
    Ponadto programuję w następujących językach: c++, c#, java
    Biegle obsługuję aplikacje typu: VS.NET, Borland C#, JBuilder, Photoshop,
    Corel, Flash, itp...
    Znajomość serwerów baz danych: MySQL, MS SQL Server
    Znajomość serwerów www: Apache, Tomcat, MS IIS

    Pozdrawiam,

    stronyweb[at]interia.pl

  • 2. Data: 2006-06-20 17:37:13
    Temat: Re: BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moja żona zajmuje się dekoracjami okien, myslimy o jakiejs prostej stronie
    www. Jeeli dalej jestes zainteresowany za symboliczna opłata to ardzo
    chetnie zlecimy. Oczywiście twoje dane na stronie, która bedzie reklamowaa w
    google.

    pzdr,
    Robert

  • 3. Data: 2006-06-20 18:47:28
    Od: "styloplume" <s...@g...pl>

    Moje uszanowanie,

    Uruchamiam sklep internetowy i potrzebuję wsparcia technicznego (html/php).
    Mam gotowy software, ale jest on dość skomplikowany i ja nie znam go
    wystarczająco dobrze.

    Na obecnym etapie nie jestem w stanie zaproponować Panu pracy na etat, ale
    proszę o kontakt na maila, bo sprawa może być "rozwojowa".

    Pozdrawiam