PracaGrupypl.praca.dyskusje › B2B co to jest??

  • 1. Data: 2003-01-28 12:42:55
    Temat: B2B co to jest??
    Od: k...@w...pl

    Przeglądając ostatnio ogłoszenia dość często natrafiam na dość tajemniczy skrót
    B2B. Nie mam pojęcia czego on dotyczy. Moi znajomi też. Jeśli ktoś wie o co
    chodzi to proszę, żeby podzielił się ze mną tą wiedzą.

  • 2. Data: 2003-01-28 12:56:01
    Temat: Re: B2B co to jest??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co
    > chodzi to proszę, żeby podzielił się ze mną tą wiedzą.

    b2b = firma dla firmy
    b2c = firma dla odbiory detalicznego

  • 3. Data: 2003-01-28 12:59:04
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    co
    > chodzi to proszę, żeby podzielił się ze mną tą wiedzą.

    Elektroniczne rynki B2B (Business-to-business) są przeznaczone dla
    przedsiębiorstw, które dokonują transakcji handlowych między sobą. Początki
    B2B przypadły na lata 90. Jednak dopiero obecny poziom infrastruktury
    telekomunikacyjnej umożliwił powszechny dostęp do bezpiecznych technologii
    internetowych i dynamiczny rozwój B2B. Obecnie ponad 40% transakcji B2B
    odbywa się w sieci www.

    B2B różni się w sposób istotny od tego co powszechnie kojarzone jest z
    handlem elektronicznym, czyli rynkami B2C (business-to-customer), gdzie
    przedsiębiorstwa sprzedają towary i usługi końcowym użytkownikom -
    konsumentom.

    Więcej powie Ci Google. :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 4. Data: 2003-01-28 13:09:12
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> wrote in news:b15uih$60$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > b2b = firma dla firmy
    > b2c = firma dla odbiory detalicznego

    I jeszcze C2C - np. aukcje internetowe.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-01-29 01:41:13
    Od: Mackosa <mackosa@_USUN_TO_wp.pl>

    k...@w...pl wrote:

    > Przeglądając ostatnio ogłoszenia dość często natrafiam na dość tajemniczy skrót
    > B2B. Nie mam pojęcia czego on dotyczy. Moi znajomi też. Jeśli ktoś wie o co
    > chodzi to proszę, żeby podzielił się ze mną tą wiedzą.

    Czasami takze chodzi o sposob rozliczania sie pomiedzy firma a Toba w
    zakresie zarobkow. Firmy wola wspolpracowac z innymi firmami ze wzgledu
    na nizsze koszty dzialalnosci. Dlatego tez czesto lepiej byc
    podwykonawca albo partnerem handlowym niz zwyklym pracownikiem tej
    firmy.

    A wybor nalezy do wyborcy :)

    Pozdrawiam,
    Mackosa