-
1. Data: 2008-06-05 20:28:44
Temat: Autoprezentacja przez E-Mail
Od: SZ <S...@w...pl>
Witam,
Nasza firma współpracuje z zagranicznym kontrahentem. Jestem w firmie
nowy i chciałbym przesłać swoją autoprezentację do przedstawiciela
działu kontrachenta, typu
Jestem Jan Kowalski, w firmie XYZ zajmuję się...
...
...
mam nadzieje na owocną współpracę i takie tam....
podpis
no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może
ktoś mi coś ciekawego podpowie?
dzięki z góry
Arek W.
-
2. Data: 2008-06-05 21:01:25
Temat: Re: Autoprezentacja przez E-Mail
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:g29i32$5bl$1@news.dialog.net.pl SZ <S...@w...pl> pisze:
> Nasza firma współpracuje z zagranicznym kontrahentem. Jestem w firmie nowy
> i chciałbym przesłać swoją autoprezentację do przedstawiciela działu
> kontrachenta, typu
> Jestem Jan Kowalski, w firmie XYZ zajmuję się...
> mam nadzieje na owocną współpracę i takie tam....
> podpis
> no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może ktoś
> mi coś ciekawego podpowie?
Przede wszystkim pisze się - jak zawsze i wszędzie - z zachowaniem reguł
ortografii, bo inaczej to się na młota wychodzi.
A bełkot o "owocnej współpracy"? Tego nie wiem. Może wśród idiotów to
działa...
--
Jotte
-
3. Data: 2008-06-05 21:17:40
Temat: Re: Autoprezentacja przez E-Mail
Od: MarcinF <m...@i...pl>
SZ wrote:
> Witam,
> Nasza firma współpracuje z zagranicznym kontrahentem. Jestem w firmie
> nowy i chciałbym przesłać swoją autoprezentację do przedstawiciela
> działu kontrachenta, typu
> Jestem Jan Kowalski, w firmie XYZ zajmuję się...
> ...
> ...
> mam nadzieje na owocną współpracę i takie tam....
> podpis
>
> no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może
> ktoś mi coś ciekawego podpowie?
zacznij od tematu, jesli to ma miec sens to dobrze by adresat nie
wywalil tego do kosza przed otwarciem, choc to raczej standard to
na wszelki wypadek wspomne jeszcze o sygnaturze ktora powinna zawierac
kompletne dane kontaktowe (firma, stanowisko, telefony, maile, faxy...)
reszta zalezy od relacji z ludzmi od kontrahenta, moze po prostu
krotka informacja np. ze od teraz Ty zajmujesz sie danymi sprawami,
zacheta do kontaktu, pozdrowienia, ale tekstow typu "owocna wspolpraca"
bym raczej im oszczedzil...
konieczny poziom oficjalnosci moze zalezec od kultury kraju tego
kontrahenta, ale mysle ze koledzy z firmy lepiej Ci w tej konkretnej
sytuacji podpowiedza niz grupa dyskusyjna