PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asseco Business Solutions w Warszawie - prośba o opinie

  • 1. Data: 2009-08-19 14:59:13
    Temat: Asseco Business Solutions w Warszawie - prośba o opinie
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Witam,

    Aplikuję na stanowisko admnistratora systemów IT w w/w firmie. Czy mogę
    prosić o uwagi - jak tam się pracuje? Jaka atmosfera w pracy?

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    Wielbłąd (rz.): koń zaprojektowany przez parlament.

  • 2. Data: 2009-08-20 11:22:35
    Od: Łukasz Gutkowski <l.gutkowski@[]asi.net.pl>

    Piotr Hosowicz pisze:
> [...]
    >
    > Aplikuję na stanowisko admnistratora systemów IT w w/w firmie. Czy mogę
    > prosić o uwagi - jak tam się pracuje? Jaka atmosfera w pracy?

    wiesz ... jeśli firma w nazwie ma Ass..... to chyba samo za siebie mówi.

    a tak na serio nie mam pojęcia jak jest ABS ... ale jeśli chodzi o
    resztę Asseco to bym sobie darował ... jak ktoś nie jest kierownikiem to
    zapierdziela jak chińczyk za miskę ryżu.

    Pracownik Ass... Systems :)

  • 3. Data: 2009-08-20 12:22:30
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Łukasz Gutkowski wrote:

> [...]
    > resztę Asseco to bym sobie darował ... jak ktoś nie jest kierownikiem to
    > zapierdziela jak chińczyk za miskę ryżu.

    Dzięki za odpowiedź, do ptrzemyślenia i wybadania.

    --
    TV: "Filimonow jest cudownie miękki, wspaniale pracuje udami."

  • 4. Data: 2009-08-21 07:54:52
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Piotr Hosowicz pisze:
    > Witam,
    >
    > Aplikuję na stanowisko admnistratora systemów IT w w/w firmie. Czy mogę
    > prosić o uwagi - jak tam się pracuje? Jaka atmosfera w pracy?
    Zapytaj Maxa (tego ze zlotowych wykładów), on pracował w Asseco - co
    prawda nie w tym dziale, ale...

    --
    wloochacz

  • 5. Data: 2009-08-21 08:49:31
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    wloochacz wrote:

    > Zapytaj Maxa (tego ze zlotowych wykładów), on pracował w Asseco - co
    > prawda nie w tym dziale, ale...

    A, ok, dzięki za przypomnienie o tym.

    --
    TV: "W tej chwili, że się tak wyrażę, zaliczonych mamy 17 zawodniczek."