PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asertywnosc, pewnosc siebie - to PODSTAWA!!

  • 11. Data: 2004-11-20 12:38:54
    Temat: Re: Asertywnosc, pewnosc siebie - to PODSTAWA!!
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnlhfb$5lr$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dobrze, odezwe sie wiec po 'znalezieniu' pracy...
    >
    > Poza tym skad domniemanie, ze udzielam RAD? Dziele sie jedynie swoimi
    > ostatnimi doswiadczeniami i entuzjazmem, ktory one we mnie wywolaly -
    > ktorego czesto brak WLASNIE ludziom, poszukujacym pracy.

    Wygladalo troche na kazanie do zebranych :)

    > Pozdrawiam,
    > zf
    >
    > PS. A dlaczego od poczatku swojej wypowiedzi probujesz mnie 'zgasic'?
    > Sprowadzasz na ziemie, czy nie dopuszczasz do siebie mysli, ze MOZNA
    > szukac
    > pracy, a pomimo to nie tracic NADZIEI i WIARY w to, ze sie ja ZNAJDZIE -
    > jesli nawet 'jeszcze' sie jej nie znalazlo? :)

    Sama jestem optymistka i uwazam, ze praca jest, a gdy jej nie ma, to jest to
    blad po stronie szukajacego, a nie wina rynku - i za to optymistyczne
    nastawienie obrywalo mi sie (inna sprawa, ze znalezc dobra prace jest
    trudno - latwo jest znalezc jakakolwiek). Ale gasze Cie z troski - bedac "na
    haju" jestes dobrym kandydatem do bycia wykorzystanym przez pracodawce,
    ktory bedzie chcial wycisnac z Ciebie soki ponad ludzka przyzwoitosc.
    Obnizony krytycyzm i zachwycanie sie normalnymi przejawami szacunku i
    akceptacji czyni Cie potencjalna ofiara firm o duzej rotacji, placacych
    malo, ale mamiacych wysoka pensja po "sprawdzeniu sie", ktore wymaga wielu
    nieplatnych nadgodzin i konczy sie zwolnieniem, a nie awansem, gdy czlowiek
    zdadza objawy przemeczenia. A w zawodzie ph jest to niestety czesto
    stosowany schemat. Entuzjazm jest dobry, ale bez przesady, czyli utraty
    krytycyzmu.

    I.