PracaGrupypl.praca.dyskusje › Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec

  • 11. Data: 2006-10-11 13:31:44
    Temat: Re: Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Asmodeusz napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę jakie "kwiatki" produkuje większość translatorów to ten
    > ich jest naprawdę niezły. Da się zrozumieć o co chodzi.

    bo to translator elektronowy na komputerze kwantowym:D

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 12. Data: 2006-10-12 08:26:14
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Trees Rots napisał(a):
    > Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec
    > (niemiecki) granica

    Czyli tlumaczac to na wymagania ppo:

    =====================
    "Państwa imię i nazwisko lub nazwa firmy:"
    Trees Rots

    "Państwa adres email:"
    t...@b...com

    "Treść ogłoszenia:"
    szukam ekipy malarskiej do wymalowania 2 domów zewnątrz i wewnątrz,
    w Holandii przy granicy z Niemcami. Oferuje mieszkanie i wyżywienie
    na czas tej pracy przewidywanej na okres 4-6 tygodni.

    forma zatrudnienia: do uzgodnienia

    kontak: na mejla t...@b...com w j. angielskim

    Uwagi mile widziane, bo jutro wrzucam to na formularz ppo.

    > Powitaninia *ferdi* Niderlandy
    thanks from mountain :)

    Robert