PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aquaform Sroda Wlkp - szukam opini o firmie!

  • 1. Data: 2004-04-05 18:47:10
    Temat: Aquaform Sroda Wlkp - szukam opini o firmie!
    Od: "lukas" <l...@p...fm>

    Witam!!!
    Jestem po pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej w/w firmie na stanowisko -
    pracownik działu planowania, i już zaproszono mnie na kolejna rozmowę;-)))
    Ogromnie się cieszę jednak szukam jakieś opinii na temat tej firmy od ludzi
    którzy tam pracują bądź pracowali!
    Z góry dzięki!!!
    pozdroo
    lukas

  • 2. Data: 2004-04-06 12:21:42
    Temat: Re: Aquaform Sroda Wlkp - szukam opini o firmie!
    Od: "WLEMAC" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "lukas" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik działu planowania, i już zaproszono mnie na kolejna rozmowę;-)))
    > Ogromnie się cieszę jednak szukam jakieś opinii na temat tej firmy od

    firma rozwojowa
    praca spoko
    jednak jak na dzisiejsze czasy to niska placa
    niski poziom technologiczny firmy - wiele sie nie mozna nauczyc

    pozdr
    wlemac