PracaGrupypl.praca.dyskusje › Apriso Kraków

  • 1. Data: 2005-05-27 08:53:50
    Temat: Apriso Kraków
    Od: "Michal Kluska@Intelatech" <m...@i...pl>

    Witam,
    czy ktos z Was mial kontakt z firma Apriso w Krakowie?

    --
    Best regards, Michal

  • 2. Data: 2005-05-27 09:24:20
    Temat: Re: Apriso Kraków
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Michal Kluska@Intelatech <m...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > czy ktos z Was mial kontakt z firma Apriso w Krakowie?

    Miał.

    Niby to wszystko kusząco wygląda(-ło) - opcje na akcje, cuda na kiju itp.
    obietnice, ale osobiście uważam, że od firm na starcie zapowiadających, że
    pracownik ma zakaz zarabiania gdziekolwiek indziej, w jakikolwiek sposób,
    należy trzymać się z daleka.

    JoP

  • 3. Data: 2005-05-28 09:04:29
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 27.05.2005 Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > pracownik ma zakaz zarabiania gdziekolwiek indziej, w jakikolwiek sposób,

    A to dlaczego ?
    Moja umowa o prace też ma taką klauzule, a firma jest całkiem poważna.
    Fakt, że mi się to nie podoba, to zupełnie inna sprawa ;)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 4. Data: 2005-05-29 14:13:22
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> napisał(a):

    > A to dlaczego ?

    Bo żeby w moim przypadku miało to cień sensu, taka firma musiałaby mi płacić
    jakieś pierdyliardy PLN.

    > Moja umowa o prace też ma taką klauzule, a firma jest całkiem poważna.

    Ależ nie chodzi o "poważność", wiele poważnych firm takie klauzule ma. Jest
    to zupełnie naturalne, podobnie jak umowy o zakazie konkurencji itp.

    Tylko że firma proponująca takie zasady w zestawieniu z pensją, której kwota
    wywołuje u mnie atak śmiechu z tarzaniem się i popiskiwaniem IMHO do
    poważnych się nie zalicza.

    JoP

  • 5. Data: 2005-05-29 17:03:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2005 09:24:20 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
    <j...@g...pl> wklepał(-a):

    >Miał.

    NTG, -->> pl.rec.zwierzaki.koty ;)

> [...]
    >pracownik ma zakaz zarabiania gdziekolwiek indziej, w jakikolwiek sposób,

    Opcja na akcje? Ciekawostka, nie słyszałem u nas o takim rozwiązaniu. Możesz coś
    więcej napisać?

  • 6. Data: 2005-05-30 07:48:48
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Opcja na akcje? Ciekawostka, nie słyszałem u nas o takim rozwiązaniu.
    > Możesz coś więcej napisać?

    Wiele więcej to nie, tyle, że rekrutowanym obiecywano opcje na akcje
    amerykańskiej firmy macierzystej.

    JoP

  • 7. Data: 2005-05-30 13:26:16
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 29.05.2005 Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > Tylko że firma proponująca takie zasady w zestawieniu z pensją, której kwota
    > wywołuje u mnie atak śmiechu z tarzaniem się i popiskiwaniem IMHO do

    A, chyba, że tak :), nie miałem informacji ile w Apriso płacą.

    Swoją drogą, zastanawiam się czy taka klauzula jest po to aby pracownik
    miał czas na wypoczynek, czy żeby nie wykorzystywał zdobytej wiedzy
    w innej firmie.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 8. Data: 2005-05-30 14:05:45
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    JoP:

    > Wiele więcej to nie, tyle, że rekrutowanym obiecywano opcje na akcje
    > amerykańskiej firmy macierzystej.

    Zamiast podwyżki po okresie próbnym, tak? ;-)

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]

  • 9. Data: 2005-05-30 14:23:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: 'madzik' [Mon, 30 May 2005 16:05:45 +0200]:

    > Zamiast podwyżki po okresie próbnym, tak? ;-)

    A wlasciwie to co w tym widzicie takiego paskudnego? Ja
    tez mialam podobna propozycje przy wspolpracy z pewna
    spolka medialna i jak najbardziej sie zgodzilam -- wiem,
    ze to jest cos, co bedzie na mnie pracowac jeszcze dlugo
    po tym, jak wspolpraca sie skonczyla.

    Jaka wlasciwie widzisz przewage "pieniadza w garsci" nad
    "pieniadzem zainwestowanym"?

    Kira (zaciekawiona)

  • 10. Data: 2005-05-30 14:24:58
    Od: Kira <c...@-...pl>