PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia- najnizsza krajowa

  • 11. Data: 2006-02-21 20:27:32
    Temat: Re: Anglia- najnizsza krajowa
    Od: mgl <m...@s...net>

    Marek Lubiński wrote:

    > na jedno wychodzi

    a ja jednak widzę różnicę.

    --
    mgl

  • 12. Data: 2006-02-21 20:33:20
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "mgl" <m...@s...net> wrote in message
    news:dtft2u$ehd$1@news.dialog.net.pl...
    > Marek Lubiński wrote:
    >> na jedno wychodzi
    > a ja jednak widzę różnicę.

    no tak, w Polsce darmowa nauka od podstawówki, do wyższych studiów...a potem
    siup na luzaku.

  • 13. Data: 2006-02-21 20:39:42
    Od: mgl <m...@s...net>

    Marek Lubiński wrote:
    > no tak, w Polsce darmowa nauka od podstawówki, do wyższych studiów...a potem
    > siup na luzaku.

    zobacz, co napisałeś w tym wątku:

    "No to wracaj, szkoda że tak bardzo żałujesz że urodziłeś się w Polsce."

    "na jedno wychodzi"

    "no tak, w Polsce darmowa nauka od podstawówki, do wyższych studiów...a
    potem siup na luzaku."

    A teraz, proszę, wskaż związek tych jakże błyskotliwych stwierdzeń z
    płacą minimalną w UK.

    Jeśli nie rozumiesz tego, że można za ojczyzną tęsknić, można mile
    wspominać spędzone w niej lata, ale nie można w niej dłużej żyć to jest
    to Twój problem - nie wylewaj goryczy związanej z niezrozumieniem na
    innych. A Twój osąd nie wiem, czy jest komuś potrzebny, bo to są zawsze
    *bardzo indywidualne* wybory.

    --
    mgl

  • 14. Data: 2006-02-21 20:46:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie żałuję że się tu urodziłem, ale żałuję że wróciłem...

    A co Cię tu trzyma?
    Adidasy się skończyły w sklepach w UK? :)

    BP, NMSP

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2006-02-21 20:49:51
    Od: mgl <m...@s...net>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > A co Cię tu trzyma?
    > Adidasy się skończyły w sklepach w UK? :)

    a przestan, bo jeszcze "sneakers straight from the UK" stana sie nowa
    urban legend na grupie ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 16. Data: 2006-02-21 20:50:30
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > na jedno wychodzi

    A jaki to ma związek z wątkiem "Re: Anglia- najnizsza krajowa" ? Chyba masz
    jakiś problem i szukasz słuchaczy

    Kriss

  • 17. Data: 2006-02-21 20:53:48
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A co Cię tu trzyma?
    > Adidasy się skończyły w sklepach w UK? :)
    >
    > BP, NMSP

    A co miałem podać cenę mąki lub pasztetu, a może piwa ? Co za różnica.

    Kriss

  • 18. Data: 2006-02-21 20:59:08
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > to Twój problem - nie wylewaj goryczy związanej z niezrozumieniem na
    > innych. A Twój osąd nie wiem, czy jest komuś potrzebny, bo to są zawsze

    Racja, oczywiście że tęskniłem, ale w Polsce już nie tęsknię za nią, ale za
    to nie mam co "garka" włożyć. Świetna perspektywa.

    Pozdr
    Kriss

  • 19. Data: 2006-02-21 21:23:06
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Odpowiedź dla tych co chodzą na bosaka (inteligentów):

    Za minimalną pensję w Londynie mogłem kupić ok 50 książek. Przyjmując i
    zawyżając cenę jednej sztuki do 20funt.

    A ile TY inteligencie ich kupisz za swoją polską pensję? - pytanie do
    wszystkich adas; i innych podobnych "nieszczęsliwych".

    Pozdr
    Kriss

  • 20. Data: 2006-02-21 22:16:35
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    "Marek Lubiński" <m...@n...spam.wp.pl> wrote in message

    > no tak, w Polsce darmowa nauka od podstawówki, do wyższych studiów...a
    > potem
    > siup na luzaku.

    a widzisz w tym cos zlego? Takie czasy przyszly, ze czlowiek moze sobie sam
    wybrac pracodawce i kraj gdzie pracuje. Czy Ci sie to podoba czy nie. I nie
    masz najmniejszego prawa by kogokolwiek oceniac.
    A co do oryginalnego pytania w tym watku to odpowiedz brzmi : mozna za to
    zyc ale trzeba szukac lepiej platnej pracy. O butach juz wszystko zostalo
    powiedziane wiec moze dorzuce od siebie jeszcze tylko, ze jak od czasu do
    czasu wyjezdzam do GB na fuche (nie Londyn) to obiad w pubie kosztuje mnie
    7 - 9 GPB, dzienne zakupy w supermarkecie 5 - 7 GBP a wyjscie na piwo ~15
    GBP. Fajki drogie ~5 GBP. Kosmetyki tansze niz w Polsce, ale kupowalem tylko
    na lotnisku wiec info jest niemiarodajne. Co prawda nie bardzo sie orientuje
    jak z kosztami mieszkania / cenami ubran ale na pewno gdzies juz tu ktos o
    tym pisal wiec archiwum Twym przyjacielem.

    pzdr
    Muchomor