PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk - praktyki

  • 1. Data: 2004-08-10 07:22:03
    Temat: Analityk - praktyki
    Od: "Maku" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    W jakiego rodzaju firmach należy starać się o praktyki jeśli interesuje mnie
    zawód analityka finansowego ? Czy tylko banki, czy również a może przede
    wszystkim firmy trudniące się doradztwem, audytem ?
    Pozdrawiam
    Maku

  • 2. Data: 2004-08-10 08:31:40
    Temat: Re: Analityk - praktyki
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > zawód analityka finansowego ? Czy tylko banki, czy również a może przede
    > wszystkim firmy trudniące się doradztwem, audytem ?

    Wszystkie duze firmy maja swoich analitykow.
    Co do bankow to praca jako analityk jest mozliwa tylko w centrali banku (a
    wiec duze miasto) albo w NORMALNYM banku w dziale kredytow. Decyzyjnosc
    oddzialow jest rozna, i od tego zalezy, czy analityk w takim banku jest
    potrzebny. Jesli oddzial ma decyzyjnosc do np. 100 000 PLN to raczej
    wielkiej wiedzy tam nie rozwiniesz. A w oddzialach jest roznie. Sa takie co
    maja decyzyjnosc do kilku milionow PLN i tutaj analityk to wazne i
    odpowiedzialne stanowisko (niezbedna powazna wiedza) a sa i takie co maja 10
    tys PLN albo jeszcze mniej - i tutaj analityk to chlopak/dziewczyna do
    wypelniania tabelek w exelu.

    Wg mnie jesli mieszkasz w duzym miescie, gdzie sa centrale bankow to
    najlepsza mozliwa sciezka kariery. Masz przede wszystkim roznorodnosc pracy.
    Nie zajmujesz sie w kolko tym samym przez caly okres pracy. Przy duzych
    kredytach dla duzych firm robota jest debest. Wtedy czujesz ta wiedze co
    daly ci studia a pozatym wydajnie wykorzystujesz wlasny 'instynkt' i 'nos'.
    A to w kazdej robocie jest najlepsze.

    Tomek