PracaGrupypl.praca.szukanaAmbitna 26-tka

  • 1. Data: 2002-09-02 10:09:33
    Temat: Ambitna 26-tka
    Od: s...@p...onet.pl

    Ambitna 26-tka, wyższe, świetnie zorganizowana, odpowiedzialna , komunikatywna,
    zatrudniona obecnie w ramach umowy zlecenia w firmie z branży medycznej, język
    angielski w pełni komunikatywny, biegłą obsługa komputera i prawo jazdy B,
    podejmie pracę dodatkową w rodzaju pracy w recepcji (praktyka), redagowanie
    tekstów, aktualizacja dnych etc (związane z wykorzystanhiem komputera jako
    narzędziea pracy); również jako asystentka stomatologiczna (wykształcenie i
    doświadczenie), lub korepetytorka (opiekunka) dla dziecka.

    Kontakt na mail, lub tel: 841 65 03

  • 2. Data: 2002-09-02 22:15:24
    Temat: Re: Ambitna 26-tka
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    [ciach nieważne]

    Jesteś Borgiem ?
    (Sorry, nie mogłem się powstrzymać ;-))

  • 3. Data: 2002-09-03 10:43:54
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jesteś Borgiem ?
    > (Sorry, nie mogłem się powstrzymać ;-))

    :-0
    ***Jeszcze nie, ale może powinnam :-))
    W obecnej rzeczywistości zdolnośc skutecznej asymilacji innych osobników może
    okazać się bardzo przydatną o opanowowaniu wcale niełatwej sztuki przetrwania
    (patrz. Prawo Dżungli, Paragraf 1, Punkt 1)

    Pozdrawiam
    KateS

    BTW Opór naprawdę może być celowy.

  • 4. Data: 2002-09-03 17:06:06
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

> [...]
    może
    > okazać się bardzo przydatną o opanowowaniu wcale niełatwej sztuki

    Sądząc po wachlarzu Twoich możliwości pewnie już kilka istnień zostało
    zasymilowanych ;-)

    > BTW Opór naprawdę może być celowy.

    Jeśli jesteś choć trochę podobna do Jeri Ryan to jest on ZUPEŁNIE bezcelowy
    :-))

    Z#

  • 5. Data: 2002-09-04 12:46:33
    Od: s...@p...onet.pl

    > może
    > przetrwania
    >
    > Sądząc po wachlarzu Twoich możliwości pewnie już kilka istnień zostało
    > zasymilowanych ;-)

    Niestety ten wachlarz powstał na drodze żmunych zmagań z różnego rodzaju
    okolicznościami i przeciwnościami i bynajmniej to nie one najbardziej
    ucierpiały w tych potyczkach. IAE udaje mi sie dotychczas zachowywać
    indywidualność cokolwiek to oznacza, chociaz czasami bywa daleko od tzw. "bycia
    sobą" (cokolwiek to oznacza), w końcu należy byc elastycznym do pewnych granic
    oczywiście, rylko gdzie one leżą oto jest pytanie???
    I co na to szanowny kolektyw?????

    > Jeśli jesteś choć trochę podobna do Jeri Ryan to jest on ZUPEŁNIE bezcelowy
    > :-))

    :-O, IG to chyba kwestia indywidualnej wrażliwości osobnika, nie mam wprawdzie
    danych jak ona wygląda w przypadku współczesnych wersji H. Kim'a, ale
    dotychczasowe doświadczenia wyraźnie pozwalają wnioskować, że ten gatunek albo
    jeszcze się nie wykształcił, albo jest w fazie czasowej reemisji (zapewne, że
    względu na obecny dobór naturalny, który jest przeciw).

    Pozdrawiam
    KateS

  • 6. Data: 2002-09-04 17:16:28
    Od: "Chakotay" <z...@h...net.pl>

> [...]
    granic
    > oczywiście, rylko gdzie one leżą oto jest pytanie???

    Jednoosobowy kolektyw musiał się dłuższą chwilę wczytywać, bo zakres Twojej
    wypowiedzi mnie poraził ;-).
    Teraz już mam pewność, że jesteś tym, za kogo się podajesz :-)).
    No cóż - temat utrzymania właściwej proporcji pomiędzy zachowaniem
    indywidualności a zdolnościami dostosowawczymi i konsekwencjami płynącymi z
    wyboru tejże jest zupełnie NTG, choć na pewno zasługuje na dyskusję. Tutaj
    jednak ryzykujemy, że - w najlepszym wypadku - poszczują nas psami ;-)
    Szukałem nawet odpowiedniej grupy gdzie można by ten temat rozwinąć, ale nie
    znalazłem. Więc jeśli będziesz się kiedyś bardzo nudzić; lub wręcz
    przeciwnie... Mój mail jest w nagłówku.

> [...]
    że
    > względu na obecny dobór naturalny, który jest przeciw).

    Ooo, to mnie już bardzo zafrapowało. Mogę prosić o rozwinięcie tematu -
    zwłaszcza kontekstu doboru naturalnego niesprzyjającego rozwojowi tych form
    ???
    Proponuję medium j.w. :-)

    Chakotay

  • 7. Data: 2002-09-04 18:30:04
    Od: "wlasek" <c...@A...skrzynka.pl>

    do tego nr.telefonu mogłabyś podac kierunkowy no chyba że to jakas lokalna
    grupa..

  • 8. Data: 2002-09-05 20:17:56
    Od: s...@p...onet.pl

    > do tego nr.telefonu mogłabyś podac kierunkowy no chyba że to jakas lokalna
    > grupa..

    Bardzo proszę; kierunek do Warszawy czyli 022
    (i szanowny Pan Konduktor nic na to nie poradzi, nawet gdyby był nad wyraz
    łaskawy, pomijając drobny fakt, że on sam już się "zakorzenił" w tym mieście i
    świetnie sie tutaj czuje).
    Pozdrawiam
    KateS

  • 9. Data: 2002-09-05 21:01:01
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > indywidualności a zdolnościami dostosowawczymi i konsekwencjami płynącymi z
    > wyboru tejże jest zupełnie NTG, choć na pewno zasługuje na dyskusję.

    Potwierdzam, w mojej opinii to temat na podobieństwo rzeki i prawdziwej
    Amazonki.

    > Szukałem nawet odpowiedniej grupy gdzie można by ten temat rozwinąć, ale nie
    > znalazłem.

    IG na grupę "trekową" nie będzie to dobry temat, głównie ze względu na fakt iż
    tworzący ją szacowny kolektyw, we wstępnej obserwacji (byc może nazbyt
    powierzchownej) wykazuje bardzo słabe oznaki indywidualnego myślenia, w związku
    z czym może być jedynie mało obiektywnną, chociaż bardzo silną (wręcz
    przytłaczjącą) stroną w tego rodzaju dyskusjach.
    Z góry przepraszam wszystkich dotkniętych i urażonych z mojego powodu (także za
    ten off topics, którego się dopuściłam) zapewniając jednocześnie, że było to
    działanie niezamierzone więc wymiar ewentualnej kary powinien być również
    łagodniejszy (tylko bez zawieszenia...proszę).

    > Więc jeśli będziesz się kiedyś bardzo nudzić; lub wręcz
    > przeciwnie...

    Pojęcie nudy, jest dla mnie słowem czysto abstrakcyjnym.

    Mój mail jest w nagłówku.

    Jeżeli to "Qery" to dzięki za zaproszenie, chętnie skorzystam, czekam tylko na
    potwierdzenie.

    >Tutaj jednak ryzykujemy, że - w najlepszym wypadku - poszczują nas psami ;-)

    Poczekajcie więc jeszcze chwilę z puszczaniem psów. Szybka EWAKUACJA ... juz
    mnie nie ma.....(pzdr)