PracaGrupypl.praca.szukana › Alternatywnej - cały kraj

  • 1. Data: 2004-12-27 19:07:03
    Temat: Alternatywnej - cały kraj
    Od: "Jakubek" <j...@p...pl>

    Szukam pracy poza Warszawą, ciekawej , bez stresu, płatnej na tyle żeby
    można było coś wynająć

    Mam dosyć wyścigu szczurów, dosyć stresu, tego paskudnego miasta...
    Najchętniej las, jeziora...

    Szukam czegoś prostego, jakiś bar, może hotel a może nawet praca fizyczna -
    jestem gotowy przyjąć nowe wyzwania...

    Mam wykształcenie wyższe, wiek po 40, język niemiecki, prawo jazdy,
    zdolności handlowe, bardzo dobra znajomość komputera i internetu, jestem
    osobą kontaktową

    Nie intersuje mnie żadna praca zdalna, wirtualana, żaden marketing sieciowe
    i tym podobne bzdety

    Czekam na oferty - na życzenie CV, ale wolałbym szczerą rozmowę

    Jakubek

  • 2. Data: 2004-12-28 19:22:26
    Temat: Re: Alternatywnej - cały kraj
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    widzialam swego czasu sporo ofert prowadzenia pensjonatow w woj.
    dolnoslaskim (karkonosze itp) - niestety mi umknely .. jak poszperasz
    po sieci to pewnie znajdziesz :)
    wiekszosc byla z mieszkaniem na miejscu :)

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)