PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adresowanie LM

  • 1. Data: 2003-12-02 12:00:27
    Temat: Adresowanie LM
    Od: "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl>

    Czy mogę zaadresować LM na konkretną osobę w przypadku gdy w ogłoszeniu o
    pracę jest podany adres email osoby do której trzeba przesyłać aplikację i
    jasno wynika z tego adresu jak osoba ta się nazywa ??

  • 2. Data: 2003-12-02 19:17:01
    Temat: Re: Adresowanie LM
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > Czy mogę zaadresować LM na konkretną osobę w przypadku gdy w ogłoszeniu o
    > pracę jest podany adres email osoby do której trzeba przesyłać aplikację i
    > jasno wynika z tego adresu jak osoba ta się nazywa ??

    Moim zdaniem tak, a nawet może być to dobrze odebrane

    tom

  • 3. Data: 2003-12-02 19:34:13
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Robert napisał(a):
> [...]

    Zdecydowanie tak. Zawsze to lepiej zwracać się do konkretnej osoby, niż
    bezosobowo typu "szanowni państwo"...

    Marek A. Czepil

  • 4. Data: 2003-12-03 15:28:44
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Marek A. Czepil <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to> napisał(a):

    > Zdecydowanie tak. Zawsze to lepiej zwracać się do konkretnej osoby, niż
    > bezosobowo typu "szanowni państwo"...

    To ja mam jeszcze pytanie czy należy się zwracać wraz z pełną nazwą stanowiska
    czy tylko imię i nazwisko a pod spodem nazwa firmy z adresem?

    pzdr
    konlin