PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/informatyk

  • 1. Data: 2005-06-14 13:43:18
    Temat: Administrator sieci/informatyk
    Od: k...@o...pl

    Poszukuję pilnie pełnoetatowej pracy na stanowisku Administrator sieci/
    Informatyk. Biegła znajomość systemów MS Windows 98/2000/2003Server/XP, Novell
    NetWare 5, 6, 6.5, CISCO IOS, bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego. Duże
    doświadczenie w zakresie projektowania, budowy, diagnostyki i bezpieczeństwa
    sieci LAN. Znajomość konfiguracji switch'y i routerów CISCO.Trzyletnie
    doświadczenie produkcyjne na etacie Administratora sieci w dużej firmie, język
    angielski i niemiecki.

    Kontakt: tel. 604480878 lub e-mail h...@a...pl

  • 2. Data: 2005-06-14 14:12:40
    Temat: Re: Administrator sieci/informatyk
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    A jakim mieście Pan szuka pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl

  • 3. Data: 2005-06-15 09:07:31
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie
    >
    > Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl

    Pracy poszukuję w Łodzi i okolicach. W przypadku atrakcyjnego wynagrodzenia
    jestem w stanie podjąć pracę w dowolnym regionie Polski.