PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/helpdesk- WROCŁAW,POZNAN

  • 1. Data: 2005-06-01 07:47:04
    Temat: Administrator sieci/helpdesk- WROCŁAW,POZNAN
    Od: "Wojtek" <c...@o...pl>

    Doswiadczenie:
    -1,5 roku w firmie budowlanej NCC Polska na stanowisku inzynier systemowy
    -3 miesiace w firmie IST WLKP na stanowsisku informatyk-handlowiec
    -4 miesiace w firmie budowlanej BUDIMEX DROMEX SA na stanowsku inzynier
    systemowy

    Ukonczone kursy:
    -kurs cisco pierwszego stopnia
    -jestem instruktorem nauki jazdy na kat B

    Obecnie jestem studentem zaocznym informatyki na Politechnice Poznanskiej
    (jeszcze jeden rok)

    Jesli znajdzie sie jaksi pracodawca ktory bedzie chciał mnie widziec u sebie w
    firmie to prosze o kontakt pod numerem telefonu: 692 409 991

    Z gory dziekuje za zainteresowanie!

  • 2. Data: 2005-06-01 09:22:06
    Temat: Re: Administrator sieci/helpdesk- WROC?AW,POZNAN
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 09:47:04 +0200, Wojtek <c...@o...pl> napisał:

    > Jesli znajdzie sie jaksi pracodawca ktory bedzie chciał mnie widziec u
    > sebie w
    > firmie to prosze o kontakt pod numerem telefonu: 692 409 991

    Bardzo proszę o przesłanie swojego CV na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl
    Czy ma Pan jakieś umiejętności w programowaniu w PHP+MySQL?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie