PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/Warszawa

  • 1. Data: 2003-02-28 20:39:02
    Temat: Administrator sieci/Warszawa
    Od: Tomek <w...@w...edu.pl>

    Szukam pracy jako administator sieci, operator systemów(Linux, Windows).
    Równiez dorywczo mog? zaj?? si? utrzymaniem sieci, serwerów
    Linux(zdalnie ). Zapewniam pe?n? obs?uge ??cznie z zakupem sprz?tu i
    oprogramowania. Podejm? sie zaprojektowania, po?o?enia i skonfigurowania
    sieci komputerowej.

    Znajomo??:
    sprz?tu komputerowego
    Linux, Windows NT/200/9x/Me
    konfigurowanie serwerów internetowych i routerów (www,poczta,ftp,sql
    etc.) na Linux. urz?dze? sieci LAN
    zestawu protoko?ów TCP/IP
    transmisji internetowych w Real Media.

    Posiadam 2 letnie do?wiadczenie jako administrator sieci(równie?
    utrzymanie serwerów Linux). Jestem w trakcie 2 semestru Akademii CISCO.

    Wszelkie oferty prosz? kierowa? na: w...@w...edu.pl

    pozdrawiam.
    Tomek

  • 2. Data: 2003-02-28 20:48:12
    Temat: Re: Administrator sieci/Warszawa
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Fri, 28 Feb 2003 20:39:02 +0000 (UTC)
    Tomek <w...@w...edu.pl> naskrobał(a):

> [...]
    > Linux(zdalnie ). Zapewniam pe?n? obs?uge ??cznie z zakupem sprz?tu i
    > oprogramowania. Podejm? sie zaprojektowania, po?o?enia i skonfigurowania

    nie zebym sie czepial panie administratorze, ale mysle ze ewentualnym
    pracodawcom bedzie latwiej czytac tego posta jezeli poprawnie w swoim
    xnews'ie ustawisz kodowanie na iso8859-2

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq