PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwent zakłada firmę.

  • 1. Data: 2002-04-19 17:22:33
    Temat: Absolwent zakłada firmę.
    Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie:Ktos sie orientuje czy absolwenci zakladajacy firme maja jakies
    ulgi w naszym systemie ??

    Thanx

    qba

  • 2. Data: 2002-04-19 19:18:49
    Temat: Re: Absolwent zakłada firmę.
    Od: "Tomik" <p...@p...com>

    Tak ma być wprowadzona ulga dla absolwentów ale jeszcze to nie weszło.
    A ma to być ulga przez rok i ZUS będzie w wysokości od 40 do 70 zł.

    Tomasz Penner

  • 3. Data: 2002-04-19 19:55:20
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "pogrzbacz" <j...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    > Mam pytanie:Ktos sie orientuje czy absolwenci zakladajacy firme maja
    jakies
    > ulgi w naszym systemie ??

    o tak - wszelakie urzedy dadza ci taka ulge ze jesli nie zaczniesz oszukiwac
    to zostaniesz bakrutem w ciagu miesiaca

    Rafal Neumann

  • 4. Data: 2002-04-20 10:03:18
    Od: "Lukasz" <l...@g...pl>

    : o tak - wszelakie urzedy dadza ci taka ulge ze jesli nie zaczniesz
    oszukiwac
    : to zostaniesz bakrutem w ciagu miesiaca

    Może jakieś konkrety?
    A ustawa z dnia 18 wrzesnia 2001 o ułatwieniu zatrudnienia absolwentów
    szkół?
    Na jej podstawie przez rok odpada składka rentowa i wypadkowa z zusie, teraz
    radza w sejmie czy nie dac jeszcze ulgi na skaladke emerytalna.

    Łukasz.

    ps. ale nawet z ulgami to co pisal kolega pesymista trzeba brac pod uwage

  • 5. Data: 2002-04-20 14:50:35
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ps. ale nawet z ulgami to co pisal kolega pesymista trzeba brac pod uwage

    Bo nie chodzi o to czy ktoś jest absolwentem czy nie, tylko o to że aby
    założyc firme i żeby ona przetrwała rok to trzeba mieć na to kase i to nie
    małą.

    Wiesiek