PracaGrupypl.praca.szukana › APLIKACJE NA ZLECENIE

  • 1. Data: 2005-06-30 16:17:52
    Temat: APLIKACJE NA ZLECENIE
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Napisze aplikacje na zlecenie (głównie aplikacje bazodanowe) oraz inne.

    Technologie :

    - Borland Delphi 6,7,
    - Borland C++ Builder,
    - Microsoft Visual C++,
    - Relacyjne bazy danych (tworzenie, projektowanie), Ms Access
    - SQL,

    Realizuje m.in programy do obsługi magazynów, sklepów, programy do
    wystawiania faktur VAT, kadry, płace, szprzedaż, zakup oraz inne. Niskie
    ceny realizacji.

    Kontakt 604-421-352, 077-4436545

  • 2. Data: 2005-07-01 07:24:45
    Temat: Re: APLIKACJE NA ZLECENIE
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 18:17:52 +0200, tk <k...@o...net.pl> napisał:

    > Realizuje m.in programy do obsługi magazynów, sklepów, programy do
    > wystawiania faktur VAT, kadry, płace, szprzedaż, zakup oraz inne. Niskie
    > ceny realizacji.

    Witam,

    czy miał Pan styczność z oprogramowaniem CDN Optima? Jestem dystrybutorem
    tego oprogramowania i chciałbym nawiązać kontakt z programistą, który
    mógłby tworzyć aplikacje (i mini-aplikacje) współpracujące z tym systemem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl