PracaGrupypl.praca.dyskusje › 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO

  • 21. Data: 2009-07-15 10:52:15
    Temat: Re: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 14 Jul 2009 16:42:02 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> wrote:

    >To oprócz karania ludzi za efektywniejszą pracę, lubisz jeszcze dbać o
    >ich życie wbrew ich woli?

    Ja? Ja to bym wszystkich pozamykał do łagrów, oczywiście. Ale tu mówię
    tylko o tym, jak sprawa wygląda z prawnego punktu widzenia.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 22. Data: 2009-07-15 10:53:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 15 Jul 2009 02:45:22 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> wrote:

    >A skąd ten warunek, że mają zarabiać tyle samo?
    >VAT w sklepie wszyscy zapłacą taki sam.

    Chyba że kupują coś innego. Wtedy mogą zapłacić inny.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 23. Data: 2009-07-15 11:12:48
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jul 15, 12:52 pm, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:

    > Ja? Ja to bym wszystkich pozamykał do łagrów, oczywiście.

    Jak tak, to OK :)

    --
    mihau

  • 24. Data: 2009-07-15 12:14:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:15:38 +0200, Ghost napisał(a):

    > Wytlumacz mi zatem jakim cudem dwie rozne osoby zarabiajace tyle samo placa
    > rozny podatek dochodowy?

    A gdzie takie niesamowite rzeczy spotkałeś w praktyce?

  • 25. Data: 2009-07-15 12:41:25
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Nie zalpales zaluzji.

    Widocznie. Wytłumaczysz w końcu czy nadal się będziesz migał? :)

  • 26. Data: 2009-07-15 13:50:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-15, Herald <h...@o...eu> wrote:

    [...]

    > A gdzie takie niesamowite rzeczy spotkałeś w praktyce?

    Podstawa brutto ta sama, ale jest np. KUP autorski vs KUP zwykły.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2009-07-15 19:16:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Widocznie. Wytłumaczysz w końcu czy nadal się będziesz migał? :)

    Jest obok.

  • 28. Data: 2009-07-15 19:18:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A gdzie takie niesamowite rzeczy spotkałeś w praktyce?

    Kolejny co zaluzji nie widzial - a gdzie spotkales sie z tym, ze wszyscy
    placa efektywnie ten sam VAT?

  • 29. Data: 2009-07-15 19:19:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Chyba że kupują coś innego. Wtedy mogą zapłacić inny.

    Alez skad - wszyscy kupuja to samo.

  • 30. Data: 2009-07-15 20:42:04
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejny co zaluzji nie widzial - a gdzie spotkales sie z tym, ze wszyscy
    > placa efektywnie ten sam VAT?

    Za tę samą rzecz? Wszędzie. Naprawdę nie wiem, co Ci się kręci po głowie.
    Odnoszę wrażenie, że chciałeś napisać coś mundrego, ale Ci nie wyszło i
    teraz to z nas robisz idiotów :-/