PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30 K w Anglii ???

  • 11. Data: 2005-06-28 10:29:01
    Temat: Re: 30 K w Anglii ???
    Od: "Elzbieta Cela" <c...@n...edu.pl>

    > Znajomy zarabia 35tys. funtów/rok i z tego co mówi jak na angielskie warunki
    > jest to dość niska pensja (a mieszka i pracuje na prowincji). Z tym że "niski"
    > poziom życia w Anglii jest i tak dużo lepszy niż przeciętny w Polsce.

    Dzieki za jedyna w miare sesowna wypowiedz.

  • 12. Data: 2005-06-28 11:10:17
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "Elzbieta Cela" <c...@n...edu.pl> wrote in message
    > Mowimy o ofercie 30000 przypuszczam ze to jest brutto. Ile kosztuje zycie
    > Niemczech wiem, mieszkalem tam dwa lata. Chodzi mi o te pieniadze w GB nie
    > interesuje mnie praca i zycie z miesiaca na miesiac to mam w Polsce bez
    > wiekszych problemow.

    W takim razie to za malo.50-60.000 wydaje sie realne i mysle ze zapewniloby
    to co chcesz.

    FMT

  • 13. Data: 2005-06-28 11:27:26
    Od: Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl>

    > W takim razie to za malo.50-60.000 wydaje sie realne i mysle ze zapewniloby
    > to co chcesz.

    OK, dzieki.
    Z drugiej strony ciekawe ze na uczelni proponowali mi 28 tysiecy funtow
    stypendium z tego co piszesz wynika ze szukaja naiwniaka.

  • 14. Data: 2005-06-28 11:41:16
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > Dzieki za jedyna w miare sesowna wypowiedz.

    Czytaj: "Czekałem aż ktoś powie coś, co utwierdzi mnie w przekonaniu,że
    dobrze robie wyjeżdżając" :-)

    Z całego serca powodzenia ...

  • 15. Data: 2005-06-28 14:15:28
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Elzbieta Cela" <c...@n...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi powiedziec ile bede dostawal miesiecznie (tygodniowo) po
    > oplacenu podatkow ubezpieczenia i czego
    > tam jeszcze jesli rocznie mam zarabiac 30 tysiecy Funtow ?
    > Czy da sie za ta kwote przyzwoicie zyc z dwojka dzieci (jedno musi chodzic
    > do przedszkola) i niepracujaca malzonka ?

    Idz z tymi pytaniami na alt.pl.emigracja.londyn

    m.

  • 16. Data: 2005-06-28 16:21:40
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Problem w tym ze mamy roczne dziecko i ktos musi sie nim zajmowac z tego
    > wzgledu zona nie moze na razie isc do pracy.

    A drugie do przedszkola, bo one sa tam obowiazkowe?

    sz.

  • 17. Data: 2005-06-29 06:19:16
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl> napisał(a):

    > Dzieki za jedyna w miare sesowna wypowiedz.

    Dodam jeszcze że te 35 tys. to pensja wykwalifikowanego technika, czyli dla
    programisty to nie jest specjalnie atrakcyjna oferta.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2005-06-29 07:52:41
    Od: Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl>

    > A drugie do przedszkola, bo one sa tam obowiazkowe?

    Drugie do szkoly albo do przedszkola (ma 6 lat) Zalezy gdzie go przyjma z
    zerowa znajomoscia angielskiego. A co do obowiazkowego przedszkola nic o
    tym nie wiem.

  • 19. Data: 2005-06-29 07:58:40
    Od: Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl>

    > Czytaj: "Czekałem aż ktoś powie coś, co utwierdzi mnie w przekonaniu,że
    > dobrze robie wyjeżdżając" :-)

    > Z całego serca powodzenia ...
    Dzieki. Ale chyba nie pojade nie za te pieniadze.
    Z tego co sie tutaj dowiedzialem wydaje mi sie ze z moim wyksztalceniem jestem
    warty wiecej.
    Poszukam innych ofert zobaczymy co znajde.

  • 20. Data: 2005-06-29 08:04:20
    Od: Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl>

    > Dodam jeszcze że te 35 tys. to pensja wykwalifikowanego technika, czyli dla
    > programisty to nie jest specjalnie atrakcyjna oferta.

    Ja nie jestem informatykiem. Mam PhD z chemii fizycznej
    I w takim razie nigdzie nie jade za te pieniadze.