PracaGrupypl.praca.dyskusje3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;

  • 11. Data: 2005-05-29 23:43:00
    Temat: Re: 3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;
    Od: "Qba" <w...@g...pl>

    > Ogolnie: bierz ta kiepsko-platna prace i chodz na rozmowy...

    udzielam tej samej rady :)

  • 12. Data: 2005-05-29 23:55:29
    Od: "Qba" <w...@g...pl>

    > Podejmując pracę z założeniem, że chce od razu odejść. Weźmie od firmy
    > pieniądze za np. miesiąc pracy, a nie sądzę żeby w tym czasie firma jakoś
    > rewelacyjnie dużo temu pracownikowi zawdzięczałą. IMO w pierwszym miesiącu
    > pracy pieniądze dostaje się a'konto, bo nikt nie pracuje na 100% zanim się
    > nie "wdroży".

    piszesz jak jakis ha-er'owiec :P,
    ew. szef-wyzyskiwacz ;)

    1000zl netto - to akurat beda koszty wdrozenia,
    w pierwszym miesiacu pracy;
    /znajac zycie programisci wdrazaja sie
    krocej niz miesiac, albo w ogole :).

    potem przez 2 miesiace firma bedzie
    ________wyzyskiwala________ go za marne _____grosze_____
    (pewnie sprzataczkom placa lepiej...)
    i perspektywy tez przed nim kolorowe nie sa...
    :(

    wniosek:
    Ty chyba nie przeczytales/las jego postu do konca...

    > Poza tym p. Mosz w +/- mówił, i ja się z tym zgadzam, że najważniejsza u
    > pracownika jest lojalność.

    ha!
    lojalnosci za 1000zl nie kupisz;
    pracownikow "kupuje sie" a potem "dba" o nich,
    zeby nie odeszli (no chyba, ze sa do bani :);

    to wszystko zapewnia sie roznymi firmowymi
    imprezami, dodatkowymi pakietami socjalnymi,
    karnetami na silownie, basen, itd...,
    ale przede wszystkim __przyzwoita__ pensja,
    czyli taka, ktora zapewni pracownikowi
    cos wiecej niz tylko biologiczna egzystencje;
    /a w tym przypadku nie zapewnia nawet tego.

    ps.
    sam jestem w podobnej sytuacji,
    dlatego zaraz po obronie na 99% wyjezdzam z tego kraju;