PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 pracodawców - jeden czas

  • 21. Data: 2009-04-28 20:37:34
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > wyrok SN z 16 grudnia 1987 r. (I PRN 68/87; OSNCP 1989/10, poz. 164
    > http://www.ozztme.pl/index.php?id=289&option=com_con
    tent&task=view

    z 1987r ? czy to było jeszcze za PRLu?:O)

    zamiast wyroków to zapodaj przepis obowiązku pracy w nadgodzinach, a nie
    interpretacje sądowe, bo kazdy sąd może wydać inny wyrok w identycznej
    sprawie:O(

  • 22. Data: 2009-04-28 20:39:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "gargomel" <s...@d...la.la> napisał w wiadomości

    > jakoś w KP nie mogę znaleźć wzmianki o poleceniach służbowych i trybach,
    > gdzie to wyczytałeś?

    Posłuchaj tylko - już raz się tu kompletnie skompromitowałeś w niemal
    identycznej dyskusji.
    Naprawdę chcesz po raz kolejny wyjść na głupca? To jakiś nowa odmiana
    masochizmu?

  • 23. Data: 2009-04-29 14:53:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-28, gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    [...]

    tent&task=view

    > z 1987r ? czy to było jeszcze za PRLu?:O)
    >
    > zamiast wyroków to zapodaj przepis obowiązku pracy w nadgodzinach,

    Już Ci podawali. Podstawowym obowiązkiem pracownika jest wykonywanie
    poleceń służbowych zgodnych z KP. W warunkach określających możliwość
    kazania zostania pracownikowi po godzinach nie ma "zgoda pracownika"
    tylko "szczególne potrzeby >>>>pracodawcy<<<<".

    Wiesz kto to pracodawca?

    > a nie
    > interpretacje sądowe, bo kazdy sąd może wydać inny wyrok w identycznej
    > sprawie:O(

    To znajdź interpretację przeciwną mistrzuniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2009-04-29 16:32:50
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Czytać nie umiesz?

    problem w tym ze umiem, a nawet wyszukiwarka nie znalazła pojęcia:
    "polecenie służbowe", więc ciekawi mnie skąd to czerpiesz te swoje
    mądrosci?:O)

  • 25. Data: 2009-04-29 19:58:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtaaue$him$3@news.wp.pl gargomel
    <s...@d...la.la> pisze:

    > problem w tym ze umiem,
    No dobra, niech będzie, że wierzę. ;)
    Z pisaniem już znacznie gorzej, bo nie trzeba wierzyć - sam składasz dowody
    na siebie. ;)
    A jak ze zrozumieniem czytanej treści?

    > a nawet wyszukiwarka nie znalazła pojęcia: "polecenie służbowe",
    Musi cię nie lubić.
    Dla mnie znalazła.

    > więc ciekawi mnie skąd to czerpiesz te swoje mądrosci?
    Też chciałbyś z tamtąd czerpać?
    Żadna tajemnica, zresztą już ci podano - z KP.
    Tylko tu trzeba to zrozumienie czytanej treści mocno poćwiczyć...

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2009-04-29 20:13:50
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Już Ci podawali. Podstawowym obowiązkiem pracownika jest wykonywanie
    > poleceń służbowych zgodnych z KP.

    tak, ale tylko tych zgodnych z umową o pracę i w czasie pracy i wszystko w
    temacie:O)

    propagujecie tutaj jakąś paranoję że pracodawca przychodzi do pracownika w
    środku nocy, budzi go i każe iść do pracy, albo jeszcze lepiej że pracownik
    nie ma praca do czasu wolnego bo zawsze pracodawca ma praco wezwać go do
    pracy, dajcie juz spokuj z tą paranoją, pewnie ze ktoś może mieć nadgodziny
    określone w umowie,

    > W warunkach określających możliwość
    > kazania zostania pracownikowi po godzinach nie ma "zgoda pracownika"
    > tylko "szczególne potrzeby >>>>pracodawcy<<<<".

    wybacz, KP nic nie wspomina o kazaniu nadgodzin, tylko możliwości:O)

  • 27. Data: 2009-04-30 10:40:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-29, gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    [...]

    > tak, ale tylko tych zgodnych z umową o pracę i w czasie pracy i wszystko w
    > temacie:O)

    Nieprawda.

> [...]

    Nieprawda.

    > bo zawsze pracodawca ma praco wezwać go do pracy, dajcie juz spokuj

    Po pierwsze, to spokÓj. Po drugie, to wytłumacz mi dlaczego mamy tu
    tłumaczyć się z tego, że Ty nie umiesz przeczytać co piszemy? Wymyślasz
    swoje bzdury wciskasz je nam w usta, a potem my mamy to prostować?

    > wybacz, KP nic nie wspomina o kazaniu nadgodzin, tylko możliwości:O)

    Danej _pracodawcy_.
    Powtarzam: znajdź wyroki sądów popierających Twoją teorię.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2009-04-30 10:40:39
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > mieć nadgodziny określone w umowie,
    > wybacz, KP nic nie wspomina o kazaniu nadgodzin, tylko możliwości:O)

    Idź już sobie, ok? Przynudzasz.

  • 29. Data: 2009-04-30 11:26:36
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Też chciałbyś z tamtąd czerpać?
    > Żadna tajemnica, zresztą już ci podano - z KP.
    > Tylko tu trzeba to zrozumienie czytanej treści mocno poćwiczyć...

    no widzisz, wyszukiwarka nie myśli, tylko znajduje (ja mógłbym przeoczyć,
    ale nie wyszukiwarka:O)

    czytanie ze zrozuminiem powiadasz?:O)
    tak jak podejrzewałem że ty czytasz coś między wierszami, czyli
    nadinterpretowujesz po swojemu, pozostawię to bez osobistych wycieczek:O)

  • 30. Data: 2009-04-30 17:04:55
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

> [...]
    > tłumaczyć się z tego, że Ty nie umiesz przeczytać co piszemy? Wymyślasz
    > swoje bzdury wciskasz je nam w usta, a potem my mamy to prostować?

    może nie umiem, to mnie popraw, ale z wmawianie że pracownik ma obowiązek
    pracy w nadgodzinach wynika że pracodawca moze sobie kazać przyjść
    pracownikowi do pracy w środku nocy, albo w dowolnej porze czasu wolnego
    (np, gdy pracownik w tym czasie ma zajęcia aerobiku, albo pracuje u innego
    pracodawcy)
    mylę się?:O)