PracaGrupypl.praca.szukana › 19-sto latek spod Wawy

  • 1. Data: 2002-09-19 13:17:21
    Temat: 19-sto latek spod Wawy
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    Jestem z Żyrardowa szukam pracy na weekendy w okolicy (może być Wawa).
    Proszę o oferty, jestem bardzo sprawny fizycznie więc mogą byc praca przy
    przeprowadzkach.

  • 2. Data: 2002-09-19 13:19:17
    Temat: Re: 19-sto latek spod Wawy
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > Jestem z Żyrardowa szukam pracy na weekendy w okolicy (może być Wawa).
    > Proszę o oferty, jestem bardzo sprawny fizycznie więc mogą byc praca przy
    > przeprowadzkach.

    Poza tym jestem w technikum w 5 klasie o profilu systemy komputerowe,
    bardzo dobrze posługuje sie komputerem, tworze strony WWW,
    oraz doskonale znam sie na serwisowaniu.

    Proszę o pomoc w znalezieniu pracy!!