PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1500 zł netto - ile to jest brutto (umowa o pracę)?

  • 1. Data: 2007-04-04 12:05:55
    Temat: 1500 zł netto - ile to jest brutto (umowa o pracę)?
    Od: "Good Ghost" <g...@p...fm>

    Witam serdecznie,

    Mam małą prośbę. Powiedzcie mi 1500 zł netto - ile to jest brutto przy
    umowie o pracę?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    Pozdrawiam,
    goodghost

  • 2. Data: 2007-04-04 12:12:28
    Temat: Re: 1500 zł netto - ile to jest brutto (umowa o pracę)?
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    Good Ghost wyskrobał(a) co następuje:
    > Witam serdecznie,
    > Mam małą prośbę. Powiedzcie mi 1500 zł netto - ile to jest brutto przy
> [...]

    2208

    a na przyszłość:
    http://tiny.pl/dhfj :)

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 3. Data: 2007-04-04 12:12:51
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Mam małą prośbę. Powiedzcie mi 1500 zł netto - ile to jest brutto przy
    > umowie o pracę?

    Mógłbym Ci napisać, bo nawet pamiętam, ale specjalnie nie zrobię tego.
    3 min. na googlach i masz odpowiedź.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 4. Data: 2007-04-04 12:13:53
    Od: a...@g...com

    On 4 Kwi, 14:05, "Good Ghost" <g...@p...fm> wrote:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Mam małą prośbę. Powiedzcie mi 1500 zł netto - ile to jest brutto przy
> [...]

    Ok 2000 zł brutto,wszystko zależy od różnych czynników (Co płaci
    pracodawca:kwota ubezpieczenia itp,składki emerytalne itp)

  • 5. Data: 2007-04-04 12:20:48
    Od: "Good Ghost" <g...@p...fm>

    On 4 Kwi, 14:12, "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> wrote:

    > Mógłbym Ci napisać, bo nawet pamiętam, ale specjalnie nie zrobię tego.
    > 3 min. na googlach i masz odpowiedź.
    >
    > --
    > Larsoden | nedosraLhttp://www.bykom-stop.avx.pl/

    ok, inni odpowiedzieli ;-)

  • 6. Data: 2007-04-04 12:21:24
    Od: "Good Ghost" <g...@p...fm>

    On 4 Kwi, 14:12, "bArT" <b...@o...eu> wrote:
    > Good Ghost wyskrobał(a) co następuje:

> [...]

    dzięki za odp i linki

  • 7. Data: 2007-04-04 12:21:46
    Od: "Good Ghost" <g...@p...fm>

    On 4 Kwi, 14:13, a...@g...com wrote:

    > Ok 2000 zł brutto,wszystko zależy od różnych czynników (Co płaci
    > pracodawca:kwota ubezpieczenia itp,składki emerytalne itp)

    dzięki wielkie

  • 8. Data: 2007-04-05 05:39:43
    Od: eth_0 <b...@b...br>

    On Wed, 4 Apr 2007 14:12:28 +0200, "bArT" <b...@o...eu>
    wrote:

    >a na przyszłość:
    >http://tiny.pl/dhfj :)

    lipa: "Your search - kalkulatornettobrutto - did not match any
    documents." ;)

    A ja polece to: http://www.pit.pl/kalkulatory/

    --
    eth_0 | GG:4500044 | http://www.MojeIP.org - Moje IP
    http://www.dzienpo.tk - Śmieszne Zdjęcia Dzień Po Imprezie

  • 9. Data: 2007-04-23 12:51:26
    Od: "Alex." <a...@w...pl>

> [...]
    > Witam serdecznie,
    >
    > Mam małą prośbę. Powiedzcie mi 1500 zł netto - ile to jest brutto przy

    Brutto - 2208,89 zl
    I ja też podrzucę coś od siebie na przyszłość. Kalkulatory i narzędzia
    (serwis pracuj.pl) możesz sobie obliczyć pensję nawet w czasie
    choroby
    http://www.pracuj.pl/kariera-kalkulatory.htm
    a ten na przeliczanie brutto/netto, gdzie dokładnie możesz wyliczyć i
    sprawdzić ile wynoszą wszelkie składki wynikające z umowy o pracę
    http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    aspx