PracaGrupypl.praca.dyskusje14 dni urlopu w ciągu

  • 11. Data: 2007-08-11 20:20:53
    Temat: Re: 14 dni urlopu w ciągu
    Od: A Tennyson <t...@b...biz>

    On Fri, 10 Aug 2007 12:15:52 +0200, Tomek wrote:

    > Zgodnie z KP zaległy urlop powinieneś wykorzystać w pierwszym kwartale
    > następnego roku. Jeżeli przydybią pracodawce na nieprawidłowościach to
    > dostanie kare.

    Urlop jest prawem a nie obowiązkiem pracownika i ma on do tego _prawo_
    żeby wykorzystać go w dogodnym dla niego terminie. Nie karałbym za duperele.
    Pewnie dlatego mam inną top domenę w nagłówku... ;-)

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson