PracaGrupypl.praca.dyskusje › 12k/mies ?

  • 11. Data: 2005-10-17 19:31:17
    Temat: Re: 12k/mies ?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bArT napisał(a):
    > Mama takich kolegów mnóstwo z mojego roku 2005. Już tak dobrze nie ma na
    > początek :)
    No wlasnie my z kolega konczylismy studia w tym roku:P Czyli kolega
    zaczal prace tej wiosny.
    No i gdzies ostatnio czytalem ze we wrocku jest w ogole deficyt
    programistow i biora jak leci.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-10-17 19:47:58
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    badzio wrote:
    > No wlasnie my z kolega konczylismy studia w tym roku:P Czyli kolega
    > zaczal prace tej wiosny.
    > No i gdzies ostatnio czytalem ze we wrocku jest w ogole deficyt
    > programistow i biora jak leci.

    Prawdą jest, że np. w siemensie sporo zadrudniają ludzi teraz, więc można
    udeżać. I radzę pomijać headhunterów np. powermedia :) robiące nagonki na
    uczelniach np. PWr. Pracujemy w siemensie, ale zatrudnia nas pośrednik..
    chyba nie trzeba tlumaczyć co sie z tym łączy :>

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 13. Data: 2005-10-18 07:24:48
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Zbyt mało informacji, żeby można było wywnioskować co ów człowiek robi
    za tą kasę. Możliwości jest wiele:
    - wiele lat doświadczenia - studia skończone 6- 10 lat temu, teraz
    stanowisko menadżerskie - kierownik projektu. Wtedy taka kasa nie dziwi,
    a w Warszawie to nawet nic szczególnego;
    - znajomość niepopularnych w naszym kraju technologii - np. specjalista
    języka COBOL wykorzystywanego w dużej mierze w bankowości, serwerów IBM,
    itp;
    - doskonały w algorytmach i strukturach danych (olmpijczyk
    informatyczny/matematyczny) - za taką wiedzę płaci się ciężki hajc;

    Przykładów można mnożyć, będziemy tu dywagować a prawda i tak może
    okazać się inna:
    - koleś zarabia 2k/mies ale zarobki "urosły" mu w ustach kolejnych
    znajomych ;-)

  • 14. Data: 2005-10-18 08:50:28
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    bArT napisał(a):

    > początkujący po studiach we wrocku bez doświadczenia dostaje max 2k w
    > b.dobrej firmie

    Jak masz na myśli Siemensa, to tak. Są mniejsze co dają więcej.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 15. Data: 2005-10-18 09:28:24
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > Jak masz na myśli Siemensa, to tak. Są mniejsze co dają więcej.

    zgadza się

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 16. Data: 2005-10-18 09:29:19
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Filip "Fatman" Kata wrote:

    > 3k na rękę w Siemensie.

    bez doświadczenia i po studiach? pobożne życzenie ;P

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 17. Data: 2005-10-18 09:30:19
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    jerry wrote:

    > Dlaczego wypisujesz brednie?
    > 3k w Siemensie owszem - ale brutto (ok 2100 netto). To stawka dla
    > absolwentów bez lub z niewielkim doświadczeniem.
    > Poza tym obowiązuje system:
    > - umowa o pracę na 3 miesiące;
    > - kolejna umowa o pracę na 3 miesiące;

    + samozatrudnienie dla początkujących bez doświadczenia.. wiem wiem słabo..

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 18. Data: 2005-10-18 09:31:59
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Filip "Fatman" Kata wrote:
    > Dnia pańskiego poniedziałek, 17 października 2005 21:47 szanowny(a)
    > bArT zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Koło 1k mniej miesięcznie.

    coś w ten deseń

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 19. Data: 2005-10-18 09:49:48
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Co? Nie pytam o ten konkretny przypadek, tylko ogolnie.

    Przede wszystkim mniejsze pieniądze

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 20. Data: 2005-10-18 12:34:50
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > - koleś zarabia 2k/mies ale zarobki "urosły" mu w ustach kolejnych
    > znajomych ;-)

    przecież nie pochwali się ze ma tylko 2k na reke ;)