PracaGrupypl.praca.szukana › 10.000 Zł/mies. dzięki komputerowi!!!!

  • 1. Data: 2005-03-07 18:38:53
    Temat: 10.000 Zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "Adrian " <a...@N...gazeta.pl>

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!

    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEZ!!! To, dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać cala moja prace w
    zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, &#8226;czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany
    kierunku twego przyszłego życia!
    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się (a...@p...fm)

  • 2. Data: 2005-03-07 19:30:37
    Temat: Re: 10.000 Zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl>

    szukasz jeleni ?

    kolejny naiwny ktory dal sie zlapac i teraz lapie innych

  • 3. Data: 2005-03-07 20:14:22
    Od: "d+" <d...@t...pl>

    ale ty głupi jesteś

  • 4. Data: 2005-03-08 00:05:26
    Od: i...@n...pl

    > ale ty głupi jesteś

    a co to jest ?
    piramidka czy nabijanie liczników stron ?

  • 5. Data: 2005-03-08 01:21:13
    Od: "d+" <d...@t...pl>

    i...@n...pl wyklawiaturzył(a):

    > a co to jest ?
    > piramidka czy nabijanie liczników stron ?

    nie tak dawno ktoś rzucił fajnym linkiem opisującym te ściemy.
    a ogolnie to google-> raporty zarób kasę