PracaGrupypl.praca.szukana › *** 1 września niedługo - czas do szkoły - angielski w grupach do 5 osób *** Szczecin Prawobrzeże ***

  • 1. Data: 2005-08-27 06:06:56
    Temat: *** 1 września niedługo - czas do szkoły - angielski w grupach do 5 osób *** Szczecin Prawobrzeże ***
    Od: Marzena Zasińska <m...@g...pl>

    Szkoła Języka Angielskiego LINGUA - na szczecińskim rynku od 2002 r. -
    współpracowała i nadal współpracuje z osobami indywidualnymi i wieloma
    firmami na terenie Szczecina - prowadząc kursy dla pracowników,
    organizując konsultacje językowe, wykonując tłumaczenia pisemne i
    przygotowując dokumenty w języku angielskim.

    Od 10 czerwca nasza szkoła - LINGUA - mieści się na Prawobrzeżu w
    Heliosie 1 Box 70 (wejście jak do Leader Price, jesteśmy obok komisu
    meblowego).

    Zajęcia odbywają się w trzech systemach:
    # COMFORT - 2x2 h tygodniowo.
    # WEEKEND - 1x3h tygodniowo (piątek lub sobota).
    # HOLIDAY - 5x2h tygodniowo w lipcu i/lub sierpniu.

    ale... jesteśmy najbardziej elastyczną szkołą na rynku - przyjdź i się
    przekonaj - rozwiązania nietypowe to nasza specjalność!

    Nie obiecujemy kota w worku, ale na 100% pomożemy Ci nauczyć się języka.

    Sprawdź nasze ceny i porównaj z konkurentami - oferujemy najmniejsze
    grupy na całym Prawobrzeżu w naprawdę konkurencyjnych cenach!

    Oferujemy kursy od poziomu początkującego do CAE oraz różne kursy
    specjalistyczne: biznesowe, turystyczne, hotelarskie, techniczne, a już
    całkiem niedługo angielski w medycynie i dla prawników. Tyle angielski,
    oprócz tego oferujemy kursy języka niemieckiego, francuskiego,
    norweskiego i szwedzkiego.

    Zajrzyj do nas i zapytaj - to nic nie kosztuje.

    Więcej na naszej stronie www.angielski.szczecin.pl
    -

  • 2. Data: 2005-08-27 07:36:24
    Od: "Wojtek K" <w...@w...pl>

    Witam

    > ale... jesteśmy najbardziej elastyczną szkołą na rynku - przyjdź i się
    > przekonaj - rozwiązania nietypowe to nasza specjalność!

    Pracuje jako tłumacz angielsko-arabski i konsultant eksportu. Chodzi mi o
    nabycie takiej wymowy (akcentu) by nikt sie nie domyslił, iż jestem Polakiem
    lub człowiekiem ze wschodu. To bardzo wazne w mojej karierze. Co moze Pani
    mi zaproponować?

    Pozdrawiam
    Wojciech K.

  • 3. Data: 2005-08-27 10:30:17
    Od: "RafałZ." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek K" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Polakiem
    > lub człowiekiem ze wschodu. To bardzo wazne w mojej karierze. Co moze Pani

    Znajdź sobie native speaker'a i z nim ćwicz mówienie, słuchaj i oglądaj bbc
    i inne anglo (arabo)języczne tv. Kup sobie książki do wymowy stosowane na
    studiach z kasetami i ćwicz ćwicz ćwicz. Szanse są.:)
    Pozdrawiam
    EMka

  • 4. Data: 2005-08-29 12:13:36
    Od: Marzena Zasińska <m...@g...pl>

    RafałZ. napisał(a):
> [...]
    > i inne anglo (arabo)języczne tv. Kup sobie książki do wymowy stosowane na
    > studiach z kasetami i ćwicz ćwicz ćwicz. Szanse są.:)

    Tu się zgodzę z przedmówcą - mogę polecić książki i raz w tygodniu mogę
    przeprowadzać z Panem konsultacje postępów - mam bardzo dobry słuch i
    umiem ocenić wymowę. Poza tym - bardzo ważne jest słuchanie i imitacja
    naturalnej wymowy native speakerów.

    Proszę o kontakt na lingua @ angielski.szczecin.pl [bez spacji], to
    ustalimy szczegóły.

    Marzena Zasińska