PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re:

  • 1. Data: 2005-07-01 11:01:03
    Temat: Re:
    Od: "Grzechu " <g...@g...pl>

> [...]
    >wypuszczają niedouków
    >w związku z tym pojawia się problem
    >zatrudniać statystycznego(niczym się nie wyróżniającego) absolwenta uczelni
    >państwowej czy absolwenta uczelni niepublicznej - stypendystę, działającego w
    >kołach naukowych
    >czyli ...
    >rekrutując pracownika patrzeć bardziej na dyplom i posiadaną aktualnie wiedzę
    >czy na to jaką postawę wykazuje człowiek,czy jest ambitny, czy łatwo się uczy
    >(każdego i tak trzeba wdrożyć do pracy na stanowisku)

    To też nie jest tak. Pierwszy będzie miał dyplom i może trochę wiedzy. Drugi,
    jeśli jest stypendystą i działa w kołach, to ma na pewno więcej ambicji, ale
    też raczej i większą wiedzę z tematu (oczywiście mówimy tu o stypendium za
    wyniki w nauce).
    Trzeba patrzeć perspektywicznie, a nie 'na teraz'. Taki szaraczek z państwowej
    uczelni jest w porządku, ale nic wielkiego. Ten ambitny z uczelni prywatnej -
    to już lepiej. Po pierwsze - uczelnie prywatne (przynajmniej te lepsze) stoją
    an całkiem niezłym poziomie, zwłaszcza w swoich dziedzinach specjalizacyjnych,
    tak że wiedzą raczej nie bedzie odstawał tylko przewyższał średniego kolegę. A
    po drugie - taki ambitny, pewny siebie, mający cel i znający swoją wartość
    pracownik (zwłąszcza po szkole niepaństwowej, gdzie nacisk kładzie się na
    praktykę, a nie teorię) będzie doskonałym materiałem na szybko uczącego się,
    pewnego pracownika.

  • 2. Data: 2005-07-01 11:05:20
    Od: "Grzechu " <g...@g...pl>

    Hmm. Nie wiem jak to się stało, ale zamiast odpowiedzi na posta w temacie o
    absolwentach, post wszedł jako osobny temat :/ Naprawiłęm swój błąd, ale tej
    wiadomości usunąc nie mogę.

    Jeśli można poprosić Moderatora o usunięcie tego tematu, to byłbym wdzięczny.

  • 3. Data: 2005-07-01 11:17:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Grzechu [Fri, 1 Jul 2005 11:05:20 +0000 (UTC)]:

    > Jeśli można poprosić Moderatora

    Nie mozna bo moderator tej grupy nie istnieje.

    Kira