eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › REC Sp. z o.o. - Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-04-14 12:50:11
    Temat: REC Sp. z o.o. - Specjalista ds. Wsparcia Klienta
    Od: Ada Kot <a...@g...com>


    Specjalista ds. Wsparcia Klienta
    nr ref. KNS/TS/001/10


    Location:
    Wrocław

    Cel

    * Zapewnienie doskonałej jakości wsparcia technicznego dla
    klientów z całego świata.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

    * Rozwiązywanie, jak również przyjmowanie, rejestrowanie, obsługę,
    eskalowanie i dokumentowanie wszelkich incydentów z udziałem sprzętu,
    oprogramowania lub aplikacji związanych z produktami klienta
    * Bezpośrednią komunikację z klientem
    * Bezpośredni kontakt z centralą firmy partnerskiej w Berlinie i w
    Monachium oraz pracownikami klienta z całego świata
    * Wsparcie, pomoc, doradztwo w sytuacjach z którymi firmy/zespoły
    projektowe/użytkownicy spotykają się pracując z produktami klienta
    * Dogłębną analizę i lokalną reprodukcję problemów zgłaszanych
    przez klientów
    * Priorytetyzację i kontrolę statusu przypisanych do siebie zadań
    * Utrzymywanie dobrych relacji z klientem
    * Przeprowadzanie treningów z zakresu własnych odpowiedzialności
    na życzenie klienta

    Od kandydatów oczekujemy:

    * Dyplomu ukończenia wyższej uczelni - mile widziane studia o
    profilu telekomunikacyjnym
    * Bardzo dobrej znajomości języka programowania Java, certyfikat
    J2SE będzie dodatkowym atutem
    * Znajomości technologii GSM/GPRS/EDGE/UMTS
    * Znajomości TCP/IP, RS232, I2C, SPI, GPIO, GPS, HTTP, HTTPS, SSL
    * Wysokiej kultury osobistej
    * Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
    * Umiejętności efektywnego zarządzania własnym czasem
    * Rzetelności, błyskotliwości oraz dociekliwości
    * Certyfikat CISCO będzie dodatkowym atutem
    * Znajomość rynku telekomunikacyjnego w szczególności rynku
    modułów bezprzewodowych będzie dodatkowym atutem
    * Znajomość i doświadczenie w programowaniu w J2ME będzie
    dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    Stabilne i zorientowane na pracownika środowisko pracy, uczestnictwo w
    innowacyjnych międzynarodowych projektach, rozszerzone możliwości
    samorozwoju na niezależnych stanowiskach, przyjazne środowisko pracy,
    nowoczesną kulturę organizacyjną oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzeń z
    bardzo wysokim pakietem świadczeń socjalnych.

    Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem wypełnij proszę ten
    formularz.

    Tylko wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

    Upewnij się, że w swoim CV zawarłeś/aś klauzulę:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych
    Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."

    Zainteresowanych szczegółami dotyczącymi pracy na tym stanowisku ,
    prosimy o kontakt z j...@r...com

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1