PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie

  • 1. Data: 2002-08-08 11:30:11
    Temat: Pytanie
    Od: "Dzacek" <d...@o...pl>

    Znalazlem w ofercie ze firma oczekuje "uprawnień do obsługi wózków
    jezdniowych z napędem silnikowym " I tu moje pytanie
    czy sa to jakies specjalne uprawnienia??
    Jak to zdobyc i w jakim czasie...??
    Pozdroo

    --
    DZACEK
    Red IBIZA 90'

  • 2. Data: 2002-08-08 15:16:36
    Temat: Re: Pytanie
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jezdniowych z napędem silnikowym " I tu moje pytanie
    > czy sa to jakies specjalne uprawnienia??

    howuser&userid=2915552

    Kiedys tego typu kursy organizowal Zaklad Doskonalenia Zawodowego (ZDZ), w
    wiekszosci dawnych miast wojewodzkich a moze i wszystkich. Sadze, ze tam
    najprosciej zasiegnac informacji, jak nie maja, to podadza gdzie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-08 20:46:33
    Od: "Dzacek" <d...@o...pl>

    > Kiedys tego typu kursy organizowal Zaklad Doskonalenia Zawodowego (ZDZ),
    > wiekszosci dawnych miast wojewodzkich a moze i wszystkich. Sadze, ze tam
    > najprosciej zasiegnac informacji, jak nie maja, to podadza gdzie.

    Dzieki za info! :)))))
    Pozdroo

    --
    DZACEK