PracaGrupypl.praca.szukanaPrzyjmę zlecenia - grafika, animacja, programowanie, a także copywriting.

  • 1. Data: 2004-12-13 07:07:27
    Temat: Przyjmę zlecenia - grafika, animacja, programowanie, a także copywriting.
    Od: "Miko" <m...@o...pl>

    Nawiąże zdalną współpracę dotyczącą wykonywania projektów z zakresu grafiki i
    animacji komputerowej:

    - strony www;
    - prezentacje multimedialne;
    - inna forma reklamowa;
    - plansze, foldery, itp.

    oraz

    programowania:

    - strony/serwisy www;
    - aplikacje użytkowe;
    - bazy danych, inne.

    !!Istnieje także możliwość wykonania projektów dotyczących tzw. "słowa pisanego
    w ujęciu post-reklamowym" czyli COPYWRITING`u!! Ze względu na indywidualny
    charakter tego typu przedsięwzięć proszę o kontakt na emaila celem otrzymania
    próbek dotychczasowej twórczości.

    Strona http://mkaddjob.w.interia.pl zawiera informacje dotyczące zarówno mojej
    osoby jak i projektów, z wyżej wymienionych dziedzin, które wykonałem, lub
    które rozwijałem na różnych etapach.

    Uwagia!! Wszelką pocztę dotyczącą wyżej wymienionego tematu proszę kierować, na
    adres: m...@i...pl