PracaGrupypl.praca.szukanaPrzygotowanie do druku - specjalista DTP/grafik

  • 1. Data: 2010-02-01 19:29:45
    Temat: Przygotowanie do druku - specjalista DTP/grafik
    Od: mirasn <m...@i...pl>

    Doświadczony operator DTP/grafik szuka stałej pracy lub zleceń.

    Pracuję na pakiecie Adobe, biegle posługuję się InDesignem, Photoshopem
    i Illustratorem.
    Wykonuję prace kompleksowo: od projektu, przez łamanie, korektę, obróbkę
    zdjęć, rysowanie tabel czy wykresów, po wysłanie gotowych plików
    produkcyjnych do drukarni.

    Zainteresowany jestem współpracą w zakresie przygotowania do druku
    czasopism, folderów, katalogów czy książek - wszystkiego, co da się
    wydrukować lub opublikować elektronicznie.

    Praca zdalna - jak najbardziej, jeśli na miejscu, to Wrocław i okolice.

    Forma rozliczeń: rachunek, faktura VAT lub umowa o dzieło.

    Szczegóły dotyczące oferty, moje CV i portfolio pod adresem:
    http://www.operatordtp.wordpress.com

    Mirosław Nogaj
    tel. 888 070 194