PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeprowadzka do innego miasta

  • 1. Data: 2005-02-23 11:51:55
    Temat: Przeprowadzka do innego miasta
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    czy jesli szukam pracy w innym miescie niz obecnie mieszkam i pracuje, to
    czy pisac w liscie motywacyjnym cos na ten temat? Dlaczego sie przeprowadzam
    itp czy nie wspominac nic o tym? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-02-23 17:23:53
    Temat: Odp: Przeprowadzka do innego miasta
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    przeprowadzam
    > itp czy nie wspominac nic o tym? Dzieki za pomoc

    Podaj nowy adres . Aby uniknąć tłumaczeń , a jeśli nie ma nowego adresu
    podaj do kogoś znajomego.

    rafal

  • 3. Data: 2005-02-23 18:06:59
    Temat: Re: Przeprowadzka do innego miasta
    Od: grzes32 <g...@i...pl>

    marcin wrote:
> [...]
    > czy pisac w liscie motywacyjnym cos na ten temat? Dlaczego sie przeprowadzam
    > itp czy nie wspominac nic o tym? Dzieki za pomoc

    Jak do mnie przychodzą CV + LM i jest to ktoś z miejscowości oddalonej
    kilkaset km od siedziby biura - to zawsze sobie myślę:
    "no to będzie problem, spóźnienia, zaraz większe wymagania, bo
    mieszkanie itp." IMO osoba, która nie poda miejsca zamieszkania
    w mieście, gdzie ma docelowo pracować ma dużo mniejsze szanse.

    Pracodawcy nie interesują problemy mieszkaniowe itp.

    pozdro.

  • 4. Data: 2005-02-23 18:12:32
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    > Pracodawcy nie interesują problemy mieszkaniowe itp.

    No własnie, czyli teoretycznie nie powinno być problemów. Pracodawca
    powinien wymagac tego, zeby pracownik był na czas w pracy i wypełniał swoje
    obowiązki tak jak nalezy. Nie powinno go obchodzić, to,że ktoś mieszka na
    stancji, albo ma dłuższa drogę do pracy. Jednak w praktyce przedstawia się
    to zupełnie inaczej, chociaz nie wiem dlaczego. Najlepiej jest podać jakiś
    miejscowy adres - jakiejś rodzinki, albo znajomych:)

  • 5. Data: 2005-02-23 20:53:21
    Od: grzes32 <g...@i...pl>

    Gosia wrote:
> [...]
    Najlepiej jest podaae jaki?
    > miejscowy adres - jakiej? rodzinki, albo znajomych:)
    Pewnie wynika to z natury pracodawcy i z jego "wietrzenia"
    problemów - ale dokładnie tak to działa. Inny adres
    potencjalnego pracownika niż adres firmy rodzi problemy.

    pozdro
    g.k.

  • 6. Data: 2005-02-24 10:25:34
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: grzes32 [Wed, 23 Feb 2005 19:06:59 +0100]:

> [...]
    > oddalonej kilkaset km od siedziby biura - to zawsze sobie myślę:
    > "no to będzie problem, spóźnienia, zaraz większe wymagania, bo

    A ja sobie mysle ze jak jest dobry to mi to w zasadzie wisi
    czy czasami sie spozni. No a ludzi ktorzy nie maja zadnych
    wymagan to ja tez w sumie nie do konca chce miec...

    Jesli ktos sklada papiery na konkretne stanowisko to ja tam
    zakladam ze sprawe przemyslal/-a i da soie rade. Na rozmowie
    poruszam tylko ten temat zeby wiedziec czy mieszanie juz na
    miejscu ma czy dopiero szuka, kiedy zacznie byc calkowicie
    dyspozycyjny/-a i ewentualnie czy nie potrzebuje np. adresow
    posrednikow albo wie gdzie mozna znalezc prase lokalna
    z ostatniego tygodnia. Mi to pracy w koncu nie doklada.

    Ogolnie, dorosly czlowiek powinien potrafic ocenic swoje
    plany w odniesieniu do rzeczywistosci. I jesli potrafi,
    i nie ma problemu z pogodzeniem przeprowadzki z praca, to
    mi sie ten czlowiek podoba -- bo to jednak skomplikowane.

    Kira

  • 7. Data: 2005-02-24 10:36:58
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    No własnie - jako "przyszły" pacownik z innego miasta też tak uważam:) Ale
    niestety nie wszyscy pracodawcy wychodzą z takiego samego załozenia:(

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-02-24 10:41:44
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Gosia [Thu, 24 Feb 2005 11:36:58 +0100]:

    > No własnie - jako "przyszły" pacownik z innego miasta też
    > tak uważam:) Ale niestety nie wszyscy pracodawcy wychodzą
    > z takiego samego załozenia:(

    Wiesz, niektorzy wychodza z zupelnie dziwacznych ;) Syndrom
    szefa, w PL bardzo powszechny ;) Nie wiem jaka masz sytuacje,
    ale jesli mozesz sobie na to pozwolic -- raczej nie bierz
    pracy tam, gdzie wiesz ze maja Cie kompletnie w nosie. To sie
    potem msci, widze czesto po znajomych.

    Kira

  • 9. Data: 2005-02-24 11:08:01
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Nawet nie zamierzam:) Tylko z drugiej strony, tam gdzie maja mnie w nosie,
    to nie zostanę nawet zatrudniona:) Wkurza mnie to, ze jeżeli mam gdzie
    mieszkac- nic na to konto nie chce - wogóle sprawa dla mnie jest taka,
    jakby jej nie było, to mimo wszystko zawsze jest to cos...:)

  • 10. Data: 2005-02-24 17:19:39
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Gosia [Thu, 24 Feb 2005 12:08:01 +0100]:

    > Wkurza mnie to, ze jeżeli mam gdzie mieszkac- nic na to
    > konto nie chce - wogóle sprawa dla mnie jest taka, jakby
    > jej nie było, to mimo wszystko zawsze jest to cos...:)

    A tak z czystej prywatnej ciekawosci: czego oni sie tak
    wlasciwie w takiej sytuacji czepiaja?...

    Kira