PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel, sprzedawca, pracownik biurowy w Lublinie szukam pracy

  • 1. Data: 2003-09-02 08:41:37
    Temat: Przedstawiciel, sprzedawca, pracownik biurowy w Lublinie szukam pracy
    Od: "C&C" <c...@w...pl>

    Poszukuje pracy w charakterze przedstawiciela handlowego poniewaz mam
    doswiadczenie w tej dziedzinie zdobyte w rodzinnej firmie zajmujacej sie
    instalacja lacza internetowego gdzie do moich obowiazkow nalezalo
    pozyskiwanie nowych klientow i informowanie ich o korzysciach wynikajacych z
    posiadania stalego lacza internetowego. Nauczylo mnie to sztuki negocjacji a
    takze podnioslo moje zdolnosci w komunikacji interpersonalnej. Dodatkowo
    moim atutem jest zaawansowana znajomosc i obsluga komputera a takze bardzo
    mila aparycja oraz latwosc w nawiazywaniu kontaktow. Do pracy w biurze
    jestem przygotowywany w szkole policealnej na kierunku
    psychologiczno-socjologicznym spoecjalność pracownik biurowy. Jest to szkola
    zaoczna i zostalo mi jeszcze pół roku nauki w tym 8 tygodni praktyk.
    Sprzedawca jest to zawód wyuczony przezemnie w szkole zawodowej gdzie przez
    3 lata odbywalem praktyke w sklepach o bardzo roznym asortymencie. Jestem
    zainteresownay pracą w charakterze sprzedawcy w sklepie np. ze sprzetem RTV
    i/lub AGD a takze sklepach z odzieza, sprzetem elektronicznym, komputerowym.
    Chetnie podejme takze prace w punkcie usługowym.
    Oczekuje na powazne oferty. c...@w...pl lub tel. kom 504814506