PracaGrupypl.praca.szukanaPrzedstawiciel handlowy/Kraków

  • 1. Data: 2004-07-26 07:00:17
    Temat: Przedstawiciel handlowy/Kraków
    Od: Jakub Guminski <j...@o...pl>

    Nazywam się Jakub Gumiński, jestem absolwentem Politechniki Częstochowskiej.
    Ukończyłem studia na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki na kierunku
    Informatyka o specjalności Inżynieria Oprogramowania i Systemy informatyczne.

    - obroniłem pracę magisterską - 28 czerwca 2004r,
    - temat pracy magisterskiej :,,Wprowadzenie do projektowania złożonych aplikacji
    internetowych z
    wykorzystaniem platformy ASP.NET"

    Poszukuje pracy w Krakowie na pełny etat w charakterze przedstawiciela handlowego
    (najlepiej branży IT) :

    - bardzo łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi
    - umiem bardzo dobrze obsługiwać komputer
    - umiem pracować w zespole
    - posiadam zdolności organizacyjne
    - jestem punktualny, uczciwy i odpowiedzialny (bez nałogów)
    - pełna dyspozycyjność
    - umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem

    Dodatkowe atuty:

    - znajomość języka angielskiego
    - prawo jazdy (kat. B)

    Na życzenie: CV i list motywacyjny

    Kontakt:
    email: j...@o...pl
    tel.: 503-703-026

  • 2. Data: 2004-07-26 10:36:15
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy/Kraków
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl>

    Ponieważ interesuje Pana branża informatyczna (hosting, stałe łącza
    internetowe (?)) proszę o kontakt.

    --
    Z poważaniem

    Jacek Ryszka