PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel Handlowy - Warszawa lub Śląskie

  • 1. Data: 2004-06-15 13:22:36
    Temat: Przedstawiciel Handlowy - Warszawa lub Śląskie
    Od: "P.D." <i...@q...pl>

    Szukam pracy jako Przedstawiciel Handlowy.

    Preferowane przeze mnie miejsca pracy to:
    - Warszawa
    - woj. śląskie

    W obydwóch przypadkach znam dobrze topografię.

    MOJE ZALETY:
    - łatwo nawiązuję kontakt (nie sprawiają mi problemu rozmowy z osobami
    na wysokich stanowiskach)
    - umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem
    - jestem przekonywujący - nie mam problemów z przekonaniem osób do danej
    usługi, produktu - oczywiście w ramach rozsądku
    - wiem jak korzystać z oprogramowania klasy CRM
    - punktualność (nigdy nie spóźniam się, ani nie przychodzę za wcześnie)
    - potrafię szybko się uczyć (szybko przyswajam sobie informacje i
    potrafię je wykorzystać)
    - potrafię biegle korzystać z komputera (Windows, Linux, MS Office, Open
    Office)
    - pracuję szablonowo (szukam najlepszego, najbardziej efektywnego
    szablonu pracy, a potem trzymam się go i doskonalę)
    - znam podstawy NLP

    ZAKRES WIEDZY: (ułożenie wg od największego zakresu wiedzy do najmniejszego)
    - internet (szeroki zakres - od PHP, MySQL, HTML, E-Marketing, Intranet)
    - sprzęt komputerowy
    - komputery
    - urządzenia peryferyjne
    - urządzenia sieciowe
    - telekomunikacja
    - programy komputerowe
    - motoryzacja

    JAKI JESTEM?:
    - mówię co mi się podoba,
    - mówię co mi się nie podoba (choć staram się znaleźć właściwy środek
    przekazu)
    - cierpliwy

    CZEGO NIE MAM?:
    - oficjalnego doświadczenia w pracy jako przedstawiciel handlowy
    - samochodu (ale mam prawo jazdy kat.: A,B i doświadczenie w prowadzeniu
    samochodu)

    WYKSZTAŁCENIE:
    - średnie techniczne

    JĘZYK OBCY:
    - angielski - poziom średni

    NIE INTERESUJE MNIE:
    .praca dodatkowa
    .praca na umowę-zlecenie
    .praca na umowę o dzieło
    .praca jako programista

    NAJBARDZIEJ INTERESUJE MNIE:
    .praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/sprzęt
    .praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/sieć
    .praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/oprogramowanie

    CZEGO OCZEKUJĘ OD MOJEGO PRZYSZŁEGO PRACODAWCY? :
    - oddanie mi pewnej swobody w działaniu
    - brak absolutnej inwigilacji
    - oddanie w moje ręce podstawowych narzędzi pracy
    - wizytówki
    - normalnie działający komputer
    - osobny nr. telefonu na biurku (np wew.) (potrafię radzić sobie bez)
    - telefon komórkowy (potrafię radzić sobie bez)
    - samochód (potrafię radzić sobie bez)
    - palmtop (choć to urządzenie jest na końcu, to jednak myślę, że
    w pracy jako handlowiec może się przydać najbardziej - lubię
    przejrzeć przed spotkaniem wszystkie wcześniej zrobione notatki)

    OCZEKIWANE ZAROBKI - MINIMALNE:
    - 2500 zł NETTO
    - prowizja (%)

    CO UZYSKA MÓJ PRZYSZŁY PRACODAWCA?:
    - dobrego sprzedawcę (oczywiście musi być szkolenie z produktu)
    - lojalnego pracownika
    - osobę która potrafi wykorzystać w pełni sprzęt komputerowy do
    efektywnej pracy
    - osobę, która będzie potrafiła utrzymać długotrwałe relacje z klientami

    preferuje kontakt tylko przez e-mail:
    i...@q...pl
    P.D.

  • 2. Data: 2004-06-16 08:37:33
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    P.D. wrote:
> [...]
    > efektywnej pracy
    > - osobę, która będzie potrafiła utrzymać długotrwałe relacje z klientami

    powodzenia :)