PracaGrupypl.praca.szukanaProjektowanie stron WWW dla firm

  • 1. Data: 2010-10-13 16:37:42
    Temat: Projektowanie stron WWW dla firm
    Od: m_russo <d...@g...com>

    Oferuję profesjonalne projektowanie stron WWW specjalnie dla Firm.
    Jeśli zależy Ci na własnym wizerunku w sieci i oryginalnej jakości
    usług jakie oferuje czytaj dalej, być może ta oferta jest dla Ciebie.

    Tymczasowe portfolio znajduje się pod adresem: http://www.business-designer.pl/

    Dlaczego warto ze mną współpracować?

    Uważam iż, każdy projekt strony internetowej powinien być dokładnie
    zaplanowany. I tak też robię! Zawsze, gdy zaczynam pracę nad nowym
    projektem staram się dowiedzieć jak najwięcej na temat Twojego
    biznesu, aby lepiej go poznać i stworzyć projekt, który będzie w pełni
    spełniał podstawowe cele biznesowe. Analizuję inne strony WWW i na
    podstawie tych informacji jestem w stanie stworzyć grafikę, która
    może odróżnić Twoją markę na tle konkurencji .

    Co tak naprawdę możesz zyskać?

    Jasny przekaz na temat Twoich usług i produktów.

    Odpowiednio zaplanowana strona może zwiększyć skuteczność tego jak
    produkt czy usługa trafia do klienta. Strona powinna jasno mówić o tym
    co dana firma oferuje swoim klientom. I tego się będziemy trzymać!

    Intuicyjna nawigacja i łatwość obsługi

    Nie ma nic wartościowszego na stronie WWW jak intuicyjna nawigacja to
    od niej zależy czy klient będzie mógł łatwo i szybko znaleźć na
    stronie to czego poszukuje. Źle zaprojektowana może znacznie utrudnić
    poruszanie się po serwisie internetowym, a co za tym idzie znacznie
    zmniejszyć sprzedaż.

    Atrakcyjna i przyjemna grafika

    Ładny wygląd nadaje stronie WWW uroku i sprawia, że przebywanie na
    niej staje się jeszcze przyjemniejsze. Brzydka grafika może tylko
    utrudnić lub odstraszyć klientów. Nie raz byłem na stronach, które
    były na tyle obrzydliwe, że nie miałem już chęci dłużej na nich
    przebywać i przeniosłem się do konkurencji. Dlatego warto także swoim
    wyglądem zadbać o własny wizerunek i pokazać prawdziwy profesjonalizm,
    którego częścią jest Twoja strona internetowa.

    Projekt realizowany od podstaw.

    Nie musisz się martwić tym, że kupię gotowy projekt i przerobię go. To
    nie tak działa! Każdą stronę projektuję od podstaw, ponieważ w ten
    sposób mogę dokładnie przystosować charakter strony WWW do Twojego
    biznesu.

    Przeczytaj niektóre opinie zadowolonych klientów:

    "Nazywam sie Slawomir Jablonski I jestem wspowlascicielem sklepu
    internetowego Lideria.pl.
    Od czerwca do wrzesnia 2010 mialem przyjemnosc wspolpracowac z
    Michalem Rusek. Michal przygotowal nowy projekt graficzny dla naszego
    sklepu I zakodowal go w jezyku html.
    Moge smialo powiedziec ze przez te 3 miesiace wspolpracy Michal
    pokazal ze jest uzdolnionym grafikiem oraz rzetelnym
    wspolpracownikiem, otwartym na nowatorskie rozwiazania I prace w
    grupie.
    Bez wahania moge polecic Michala kazdemu pracodawcy." - Slawomir
    Jablonski, Lideria.pl

    "Michał przygotował projekt mojej strony internetowej. Współpraca z
    Michałem to sama przyjemnosć. Jest cierpliwy, slucha klienta i
    realizuje zaprezentowane mu przez klienta wizje. Ma mnóstwo pomysłów i
    udziela wielu cennych rad, jednak nie upiera się przy swoim zdaniu.
    Michal ma wyjatkowy talent wydobywania z lawiny słów esencji zamierzen
    klienta - to bardzo cenna umiejętnosć. Z pełną odpowiedzialnością
    polecam współpracę z Michalem!." - Ewa Kujawa, S.D.C. Ewa Kujawa

    Jak wygląda proces projektowania?

    1. Uczę się Twojego biznesu

    Na pierwszym etapie projektowania staram się poznać klienta i jego
    biznes. Uczę się tego biznesu i analizuję konkurencję, by zebrać
    wszystkie potrzebne informacje na ten temat. Kiedy już to mam czas na
    planowanie.

    2. Planuję

    Kiedy mam już podstawową wiedzę związaną z Twoim biznesem i wiem co
    można wdrożyć, a z czego zrezygnować tworzę wstępny zarys projektu
    strony głównej. Polega on na naszkicowaniu kilku możliwych układów
    strony WWW tak, aby dojść do możliwie najlepszego rozwiązania. Potem
    czas na kolejny etap.

    3. Tworzenie grafiki

    To ostatni i najprzyjemniejszy etap. Strona zaczyna nabierać ciekawych
    kształtów i kolorów. Powstaje wspaniała kompozycja kształtów, kolorów
    i proporcji nadając projektowi ostateczny wygląd. Kiedy projekt jest
    już gotowy odsyłam go do klienta, aby mógł zobaczyć i przesłać
    ewentualne informacje na temat tego co możemy poprawić.

    Tymczasowe portfolio znajduje się pod adresem: http://www.business-designer.pl/

    Dane kontaktowe:

    Tel. komórkowy: 727 905 524
    E-Mail: d...@g...com