PracaGrupypl.praca.oferowana › Projektant FLASH - Cały kraj - Dobry i tani

  • 1. Data: 2002-11-29 15:05:46
    Temat: Projektant FLASH - Cały kraj - Dobry i tani
    Od: "krs" <k...@w...pl>

    Wymagania (to musisz miec)
    - bardzo dobra znajomosc FLASHa
    - zmysl artystyczny, umiejetnosc rysowania komiksowego
    - komunikatywnosc
    - poczucie humoru
    - rozumienie o co mi chodzi, lata, badz jezdzi

    Robota (za to ci zaplace)
    Do wykonania jest animacja-intro na strone www.
    Scenariusz mam juz gotowy, dlugosc finalnego produktu - ok. 30 sekund.
    Bez zadnych zbednych wodotryskow, nadmiaru bajerow. Krotka, prosta historia,
    JAK NAJPROSTSZA realizacja.
    Rysunki w stylu komiksowym, czyli smiesznie. Akcja smieszna, zaskakujaca, z
    koncowa puenta.

    UWAGA (to lepiej przeczytaj)
    Jezeli nie spelniasz wszystkich wymogow, i wydaje ci sie ze sobie bez nich
    poradzisz - wydaje ci sie. Nie pisz!

    Co wyslac (czyli, co masz wyslac)
    Kandydatow prosze o przeslanie wykonanych intr. Prosze nie przesylac mi
    calych stron www, ani adresow do nich. Chce obejrzec tylko konkretne intro.
    Do tego KONIECZNIE wycena tego konkretnego projektu, plus KROTKA informacja
    o sobie - nie cale CV ze zdjeciami.
    Oferty prosze wysylac na adres k...@w...pl z tematem FLASH. Inne oferty
    nie beda rozpatrywane. Mowie serio.

    Pzdr.