PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programy Junior Trainee, Managment Trainee

  • 1. Data: 2002-02-10 15:42:03
    Temat: Programy Junior Trainee, Managment Trainee
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    Chciałem wywołać temat tychże właśnie programów. Sam akurat jestem osobą
    która 3 dni temu zrezygnowała z uczestnictwa w tego typu przedsięwzięciu w
    firmie HIT Hipermarket Sp. z o.o.

    Właśnie można by sobie zadać pytanie po co są te programy i kogo maja one
    kreować. Według mnie i jak odbieram poglądy firmy HIT mają one być kolebką
    tanich (podkreślam tanich) managerów, którzy w przyszłości zastąpią ludzi
    pozyskanych za wysokie stawki w czasach burzliwego rozwoju.
    Chciałbym by swoje opinie wyrazili ludzie powiązani w pewien sposób z takimi
    programami rekrutujący i rekrutowani, choć mile widziane jest każde zdanie
    na ten temat.
    /WPI