PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramowanie niskopoziomowe - gdzie i za ile

  • 1. Data: 2005-10-04 18:21:42
    Temat: Programowanie niskopoziomowe - gdzie i za ile
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Na jaką pracę i jak dobrze płatną może liczyć osoba:
    - na studiach informatycznych
    - umiejętność pisania procedur w języku maszynowym (x86, MIPS)
    - umiejętność programowania mikrokontrolerów (znajomość praktyczna 8051)
    - znajomość architektury i zastosowań procesorów sygnałowych
    - znajomość podstaw sterowania procesami przemysłowymi

    Interesuje mnie zwłaszcza praca na zlecenie

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-10-04 18:34:36
    Temat: Re: Programowanie niskopoziomowe - gdzie i za ile
    Od: "topgun" <t...@...pl>

    no tak ale kto używa teraz archicznego 8051;0

    pozdro

  • 3. Data: 2005-10-04 21:55:53
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > - znajomość architektury i zastosowań procesorów sygnałowych
    > - znajomość podstaw sterowania procesami przemysłowymi

    Niestety, programowanie na tak niskim poziomie to dzisiaj juz nisza w stosunku
    do pozostalych dziedzin kodowania. Jesli juz praca jest to zatrudnia sie
    fachowca, a nie studenta. Zarobki ponoc wysokie.

  • 4. Data: 2005-10-04 22:14:25
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    d...@g...pl wrote in news:54d1.000002e1.4342fa69@newsgate.onet.pl:

    > Niestety, programowanie na tak niskim poziomie to dzisiaj juz nisza w
    > stosunku do pozostalych dziedzin kodowania. Jesli juz praca jest to
    > zatrudnia sie fachowca, a nie studenta. Zarobki ponoc wysokie.

    studentow chetnie przyjmuje np. ADB z Zielonej Gory;
    http://www.adbglobal.com/regions/poland/ nie wiem z jakiego
    rejonu Polski jestes, ale gdybym byl na Twoim miejscu, to
    bardzo powaznie rozwazylbym mozliwosc pracy na etat w ADB
    i jednoczesnie kontynuowanie studiow zaocznie; po co masz
    zmniejszyc swoje zainteresowania wymienionymi powyzej
    technologiami pod naciskiem nudnych zajec na studiach??
    jezeli rzeczywiscie znasz to bardzo dobrze, to poki jestes
    na studiach masz przewage nad swoimi kolegami ze studiow;

    pzdrv;
    adas;

  • 5. Data: 2005-10-05 21:35:31
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

> [...]