PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista szuka pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-06-12 11:09:55
    Temat: Programista szuka pracy w Warszawie
    Od: "Paweł Szczyrba" <p...@W...gazeta.pl>

    Kim jestem:

    Student V roku Informatyki Politechniki

    Co potrafię:

    Delphi - programuje obiektowo
    C++, C++ Builder
    Aplikacje bazodanowe - Interbase, MySQL, MSSQL i "trochę" Oracle
    Projektowanie relacyjnych baz danych
    PHP&MySQL - programuje obiektowo (ale mało praktyki, tylko jedna aplikacja na
    MySQL i dwie strony)
    Sieci komputerowe
    Budowa komputera

    Co najchętniej mógłbym robić:

    Aplikacje bazodanowe, wszystkie etapy projektowania i programowania.
    Wszystko związane z programowaniem obiektowym.
    Niechętnie zapatruje się na programowanie stron internetowych (nie lubie
    programować strukturalnie i nie nawidzę HTMLa)

    Ale jeśli zajdzie taka potrzeba, to mogę zaprojektować jakieś urządzenie typu:
    procesor, bankomat itp. na układach MAX lub FLEX.

    Rodzaj współpracy:

    Najchętniej stały etat w Warszawie, oczywiście praca zdalna byłaby dla mnie
    doskonałym rozwiązaniem, mogę pracować również w niepełnym wymiarze godzin

    Kontakt:
    mail
    p...@p...onet.pl
    tel.