PracaGrupypl.praca.szukana › Programista/miejsce: UE

  • 1. Data: 2006-04-26 16:56:23
    Temat: Programista/miejsce: UE
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Poszukuję pracy jako programista lub webmaster.

    Miejsce ?.
    Raczej jest mi to obojętne oby był to tylko któryś z krajów UE.(tylko nie
    Polska gdyż nam jeszcze daleko do UE troche brakuje).

    Czego oczekuję ?
    Ciekawej pracy przy tworzeniu oprogramowania lub serwisów www i oczywiście
    godziwego za nią wynagrodzenia.

    Poniżej techniki i języki oprogramowania jakich używam biegle:
    - Delphi, Pascal, Assemler, PHP, js, Basm, Flash, AS, Opengl, WinApi, GDI,
    Kylix, css, Vesa, Adodb, xml, html i inne

    Mniej znane lub nie praktykowane:
    - C,C++, Builder, programowanie mikrokontrolerów PIC16F84X, AutoCad, lisp,
    oracle, systemy monitoringu CCTV, karty DVR,

    Systemy operacyjne z którymi miałem styczność i administracja nimi:
    Linuxy : Red Hat , Slackware, Debian, Slack, Turbo linux, Pocket linux,
    Fedora, Knoppix, Suse i kilka innych jeszcze.
    Novell : NetWare 4.11
    Windows : 3.11,95,98,Me,XP, Dos

    Konfiguracja:
    Samba, ipchain, postfix, Ids-y, dhcp, squid, quota, cups i inne dziwne
    konfiguracje

    Programy:
    PhotoPain,CoreDraw, OpenOffice, Office, Macromedia Flash, f4l, gimp,
    Fireworks, 3D Studio Max, Płatnik, programy księgowe firmy CROnN i inne

    Bazy danych:
    Bardzo dobrze - MySql,
    Dobrze - PostgreSql,
    słabiej - DB, Interbase,Oracle

    Znajomość sprzętu komputerowego:
    Ogólnie bardzo dobra, od naprawy drukarek, po zmianę płyty głównej,
    konfigurację hubów, routerów, switchy lub tworznia okablowania.

    Oczywiście nie jestem w stanie wypisać wszystkiego co robiłem ale jest to
    dość duża część.
    Osobom, które są mi w stanie zaproponować pracę oczywiście pokażę projekty
    jakie wykonywałem aby nie być gołosłownym, a są to:

    1. Prezentacja w delphi + WinApi

    2. Aplikacje w Delphi + OpenGL (grafika 3D z wykorzystaniem plików MSH)

    3. Grafika 3D w assemblerze,AS,Delphi

    4. Zaawansowane modułowe statystyki stron w PHP

    5. Strony, serwisy internetowe, własny sklep www

    6. Gra stworzona w Pascalu, Assemblerze + Vesa, przełączanie banków,obsługą
    kart dzwiekowych, własne kodowanie plików graficznych oraz rozkodowywanie
    pcx,jpg,wave (dzwiek i grafika pod dosem). Osoby, które wiedzą o czym piszę
    napewno zdają sobie sprawę jak ciężko jest napisać grę w trybie graficznym(i
    nie chodzi mi o 13h) pod assemblerem z oprogramowaniem kart dzwiekowych od
    podstaw.

    Inne informacje o mnie :
    Angielski : dobry w rozumieniu ale nie wyśmienity w mowie.
    Rosyjski : podstawowy
    Kawaler, 24 lata

    Zainteresowani mogą pisać na adres: s...@p...onet.pl