PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista - Warszawa

  • 1. Data: 2005-09-27 18:28:29
    Temat: Programista - Warszawa
    Od: " Porgramista" <p...@g...pl>

    Witam! Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku programisty
    najlepiej w technologii Java. Mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe.
    Ukończyłem studia informatyczne. Jestem odpowiedzialny, pełen zapału do pracy,
    dobrze współpracuję w zespole. Więcej informacji na mojej stronie
    www.skrzynski.com
    Pozdrawiam!
    W.Skrzyński
    ( telefon i e-mail na stronie www.skrzynski.com )
    Wybrane projekty:
    * Centralny System Integracji Informacyjnej dla uczestników rynku
    energii. Wykonywałem prace programistyczne i administracyjne.
    Technologie: Java, Swing, Business Components for Java (BC4J), Oracle
    Database, Oracle Designer, Tomcat, Apache SSL, JDeveloper
    * Migracja do architektury 3-warstwowej systemu klasy ERP wykonanego w
    technologii Oracle Forms i Reports (klient-serwer). Wdrożenie m.in. w
    100 oddziałach dużego banku. Byłem szefem tego przedsięwzięcia, autorem
    projektu i głównym programistą. Technologie: Oracle Developer Server,
    Oracle Forms i Reports, Oracle Database, Apache, C++, ActiveX, Java
    * Hurtownia danych do analizy zatrudnienia dla sieci supermarketów.
    Wykonywałem prace projektowo-programistyczne. Technologie: Oracle
    Discoverer, Oracle Database, Oracle Forms
    * więcej www.skrzynski.com

    Słowa kluczowe: programista, Java, SQL, Oracle, Warszawa