PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Visual Basic Lodz

  • 1. Data: 2002-10-02 11:29:04
    Temat: Programista Visual Basic Lodz
    Od: "Roman" <r...@p...pl>

    Programista Visual Basic Lodz

    Poszukuje programisty Visual Basic najlepiej z okolic Łodzi
    Bardzo dobra znajomość:
    MS-Visual Basic
    SQL
    Access
    Oracle
    MS .NET (mile widziana)

    Oferty prosimy kierować na adres

    r...@p...pl

    OPRÓCZ CV PROSIMY PODAC RÓWNIEŻ OCZEKIWANIA FINANSOWE.

  • 2. Data: 2002-10-02 14:21:15
    Temat: Re: Programista Visual Basic Lodz
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Poszukuje programisty Visual Basic najlepiej z okolic Łodzi
    > Bardzo dobra znajomość:
    > MS-Visual Basic
    > SQL
    > Access
    > Oracle
    > MS .NET (mile widziana)

    Tak i co jeszcze ? Nie wymieniłeś Delphi, Lotusa, o specyfikacjach PBX,
    Mainframe Solutions nie wspomnę ;-)))

    Wrangler

    PLONK nie ta grupa !

  • 3. Data: 2002-10-02 15:07:29
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Wrangler <a...@i...pl> napisał(a):

    > Tak i co jeszcze ? Nie wymieniłeś Delphi, Lotusa, o specyfikacjach PBX,
    > Mainframe Solutions nie wspomnę ;-)))
    >
    > Wrangler
    >
    > PLONK nie ta grupa !

    Nie ta grupa to sie zgadzam, ale czego chcesz od wymagan?
    Poza Ms. Net, o ktorym nic nie wiem i nie czuje jakos potrzeby sie
    dowiadywac, to pozostale rzeczy w sumie sie uzupelniaja wg mnie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-10-02 19:24:39
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie ta grupa to sie zgadzam, ale czego chcesz od wymagan?
    > Poza Ms. Net, o ktorym nic nie wiem i nie czuje jakos potrzeby sie
    > dowiadywac, to pozostale rzeczy w sumie sie uzupelniaja wg mnie.

    Tak ale czuję że potrzebowali by młodych gniewnych z wiekiem do 25 lat, po
    studiach i z kilkuletnim doświadczeniem !
    Może się mylę, nie wiem ...

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-10-03 06:09:23
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    > Tak ale czuję że potrzebowali by młodych gniewnych z wiekiem do 25 lat, po
    > studiach i z kilkuletnim doświadczeniem !
    > Może się mylę, nie wiem ...

    No cusz mam 22 lata 3 lata doświadczenia, a jak dobrze pójdzie
    to za rok będę i po studiach. Wysyłałem im CV ;-)
    BTW. Też tylko .Net'a nie miałem przyjemności/nieprzyjemności
    poznać.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2002-10-03 15:22:06
    Od: "Agata Lek" <a...@N...gazeta.pl>

    > Tak ale czuję że potrzebowali by młodych gniewnych z wiekiem do 25 lat, po
    > studiach i z kilkuletnim doświadczeniem !
    > Może się mylę, nie wiem ...

    calkowicie sie z Toba nie zgadzam, wysylasz im swoje CV + ile chcesz, wybiora
    pasujacy im stosunek doswiadczenia do oczekiwan finansowych. Niestety jest
    bezsporna zaleznosc ze student raczej bedzie chcial mniej (no i nie ma zusu)
    niz 40latek z 3 trojka dzieci i zona na utrzymaniu, nie mowiac juz o zapale
    do pracy/uczenia sie nowych rzeczy jakie sie ma przez pierwsze lata.