PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Microsoft

  • 1. Data: 2003-11-18 12:12:53
    Temat: Programista Microsoft
    Od: "emploit" <r...@e...com>

    Ogłoszenie txt - na listy dyskusyjne pl.praca.oferowana:

    PROGRAMIŚCI - technologie Microsoft

    Nasz zleceniodawca rozbudowuje zespół Developerski w związku z wdrażaniem
    planów rozwoju produktu - systemu informatycznego dla przedsiębiorstw klasy
    Business Intelligence.

    Poszukujemy 3 programistów spełniających poniższe kryteria. Mile widziani
    studenci 4-5 roku z doświadczeniem.

    Przewidywany zakres prac:

    - programowanie systemu. Technologie i narzędzia głównie Microsoft
    (ASP, SQL, DTS, MDX, VBScript, Java, JavaScript, Html, XML, VB, VBA)

    - pomoc w tworzeniu projektu systemu

    - prace R&D w ramach projektu (prototypowanie, szukanie koncepcji
    i rozwiązań, rozpoznawanie nowych technologii w celu wykorzystania ich w
    projekcie)

    - przekazywanie wiedzy i współpraca z pozostałymi członkami
    zespołu, konsultacje programistyczne

    - przygotowywanie dokumentacji technicznej i użytkowej

    - instalacje i wdrażanie systemu od strony technicznej u klienta
    (zdalnie i bezpośrednio)

    Wymagania wobec kandydatów:

    - bardzo dobra znajomość środowiska developerskiego Microsoft

    - doświadczenie i praktyczne umiejętności wykorzystywania
    technologii: ASP, SQL, DTS, Html, XML, MDX, VBScript, JavaScript, VB, VBA

    - wszechstronność i swoboda używania różnorodnych technologii przy
    projektowaniu i tworzeniu systemów

    - dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 2000, 2000 server,
    XP

    - bardzo dobra znajomość MS Analisys Services (OLAP), MDX i/lub
    .NET - będzie dodatkowym atutem

    - znajomość języka angielskiego

    - Cechy osobowe:

    otwarty umysł,

    umiejętność działania w imię interesu całego zespołu

    samokrytyka

    duża potrzeba samorozwoju i samodoskonalenia,

    umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i
    rozwiązywania problemów, kreatywność,

    dobra organizacja pracy, samodzielność,

    umiejętność podejmowania wyzwań

    bezwzględnie: brak nałogów

    - Możliwość zaangażowania się w projekt i duża dyspozycyjność w
    razie potrzeby (zakładany minimalny nakład pracy to 50h/tydzień)

    - Solidność i uczciwość, poparte posiadaniem wyłącznie dobrych
    referencji z poprzednich miejsc pracy

    - Doświadczenie w pracy nad różnymi projektami, w których
    wykorzystywane były wyżej wymienione umiejętności i wiedza

    Oferujemy:

    - ambitną i ciekawą, aczkolwiek ciężką pracę w nowoczesnej firmie
    z nowym zespołem nad nowatorskim projektem o dużym potencjale rynkowym w
    Polsce i UE

    - możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń w związku ze
    sposobem prowadzenia projektu i wykorzystywanymi technologiami

    - możliwość aktywnego wkładu w rozwój firmy

    - satysfakcję i docenianie wyników pracy,

    - możliwość partycypacji w wygranej w konkursach (m.in. Microsoft)

    - dostęp do najnowszych technologii i narzędzi

    - partnerskie stosunki i wysokie wymagania,

    - wysokie standardy organizacji pracy i elastyczny czas pracy

    - forma współpracy: umowa o dzieło, okres współpracy - min. 9 m-cy

    - w przypadku wyników wyższych niż oczekiwane - możliwość dalszej
    współpracy przy dalszych projektach oraz uczestniczenia w projektach z
    innych działów firmy.

    Twoja decyzja:

    Jeśli programowanie i rozwiązywanie problemów to twoja pasja, uważasz, że
    posiadasz praktyczne umiejętności i wiedzę, które mogą przydać się do
    realizacji w/w zadań, jesteś ambitny, nie boisz się ciężkiej pracy, chcesz
    się rozwijać i chcesz sprostać wyzwaniu - napisz do nas!

    Oferty współpracy powinny zawierać:

    - CV z opisem doświadczeń i projektów, w których uczestniczyłeś:

    - opisy wybranych projektów (wizualizacje, screeny,
    opisy, linki, wesje demo)

    - pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy i
    projektów

    - list motywacyjny z uzasadnieniem, co skłania cię do podjęcia
    współpracy i jakie są Twoje oczekiwania

    - podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych
    osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    Oferty proszę przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres
    r...@e...com

    Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
    tylko do wybranych kandydatów.

  • 2. Data: 2003-11-18 12:43:54
    Temat: Re: Programista Microsoft
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik emploit <r...@e...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpd271$p8u$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    Microsoft
    > (ASP, SQL, DTS, MDX, VBScript, Java, JavaScript, Html, XML, VB, VBA)

    (...) i tak dalej w tym stylu (...)

    Wspolczuje Zleceniodawcy....
    Pamietacie watek - "kogo szukaja pracodawcy?"

    Zdrowka - Wojtek H.

  • 3. Data: 2003-11-18 13:42:47
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    sp6mlz wrote:

    > (...) i tak dalej w tym stylu (...)
    >
    > Wspolczuje Zleceniodawcy....
    > Pamietacie watek - "kogo szukaja pracodawcy?"

    hehe, dalej lepiej :

    - Możliwość zaangażowania się w projekt i duża dyspozycyjność w
    razie potrzeby (zakładany minimalny nakład pracy to 50h/tydzień)

    _minimalny_ :)))

  • 4. Data: 2003-11-18 14:19:51
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!

    [...]
    > Microsoft
    >
    > (...) i tak dalej w tym stylu (...)
    >
    > Wspolczuje Zleceniodawcy....
    > Pamietacie watek - "kogo szukaja pracodawcy?"

    A dlaczego?Podziel to na grupy: Asp,JavaScript,VBScript, Html,.Xml. Jeśli
    ktoś pisał dla webu coś większego w ASP, to na pewno ma doświadczenie z
    resztą. Znając VB łatwo przejdziesz na VBA (jeśli już tego nie zrobiłeś).
    DTS i MDX są związane z MS SQL-em.Dla mnie nie ma tutaj żadnych
    rozbieżności. No, może za wyjatkiem doświadczonego studenta. Ten zwrot jest
    fascynujący i jakby trochę nielogiczny na naszym rynku.Zresztą przez
    doświadczenie każdy rozumie coś innego.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 5. Data: 2003-11-18 14:36:12
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik Jarosław Wiechecki <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpd8cg$rt2$...@n...onet.pl...

> [...]
    jest
    > fascynujący i jakby trochę nielogiczny na naszym rynku.Zresztą przez

    Nie nie - ja tylko wycialem poczatek coby calosci nie cytowac, nie
    czepiam sie tego akurat fragmentu... Przeczytaj cale ogloszenie :-))
    Zreszta to kolejne z serii - poprzednie tez byly (dla mnie) zabawne.
    Ale ja mam dosc specyficzne poczucie humoru...

    BTW ciekawe - teraz tutaj zamieszcza sie ogloszenia "dam prace"?
    Takie gapiostwo przy takich wymaganiach, no no.... Strasznie
    przepracowani widac....

    Powodzenia - Wojtek H.

  • 6. Data: 2003-11-18 14:48:06
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > - Możliwość zaangażowania się w projekt i duża dyspozycyjność w
    > razie potrzeby (zakładany minimalny nakład pracy to 50h/tydzień)

    Grupa do której skierowane jest ogłoszenie to naturalni pracoholicy. Lubią
    to co robią. Fakt, że po pół roku takiej pracy ich wydajność spada poniżej
    wydajności "normalnego" pracownika nic nie znaczy. 50h/tydzień nad jakimś
    ciekawym projektem, w grupie dobrze przygotowanych współpracowników?
    Dlaczego nie?Ważne, żeby część soboty i cała niedziela były wolne:)'

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 7. Data: 2003-11-18 18:43:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "emploit" <r...@e...com> napisał w wiadomości

    Bardzo przepraszam, ale co w tym ogloszeniu jest dziwnego? Ze Jave na liscie
    umiescili?

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 8. Data: 2003-11-18 23:15:45
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 18 Nov 2003 14:48:06 -0000
    "Jaros?aw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > U?ytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > [...]
    > >
    > Grupa do której skierowane jest og?oszenie to naturalni pracoholicy.
    > Lubi? to co robi?. Fakt, ?e po pó? roku takiej pracy ich wydajno?ae
    > spada poni?ej wydajno?ci "normalnego" pracownika nic nie znaczy.
    > 50h/tydzie? nad jakim? ciekawym projektem, w grupie dobrze
    > przygotowanych wspó?pracowników? Dlaczego nie?Wa?ne, ?eby cz??ae soboty
    > i ca?a niedziela by?y wolne:)'

    takie warunki pracy sa ok, o ile:
    - obie strony sie na to zgadzaja
    - zwiekszony wysilek jest jakos nagrodzony np. premia, odebraniem sobie
    dni wolnych czy czyms w tym guscie.

    wymaganie od ludzi siedzenia po godzinach i po nocach non-stop (bo
    termin goni) za bezdurno jest nieuczciwe i tyle.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 9. Data: 2003-11-19 16:20:44
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    [....]
    > (ASP, SQL, DTS, MDX, VBScript, Java, JavaScript, Html, XML, VB, VBA)
    [...]
    > - dostęp do najnowszych technologii i narzędzi

    Poza tym ze to ogloszenie jest conajmniej dziwne, to te dwie linie to chyba
    paradoks. Tym bardziej ze Microsoft teraz wspiera tylko platforme .NET
    Conajmniej polowa tych technologii jest przestarzala.

    pozdr
    kuba

  • 10. Data: 2003-11-19 17:05:43
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    emploit <r...@e...com> napisał(a):

    Jest to odwieczne marzenie każdego pracodawcy: pracownik, co będzie wszystko
    umiał (czyli jeden obsadzi co najmniej dwa lub więcej etatów), będzie
    zarazem analitykiem, projektantem, programistą, testerem, autorem
    dokumentacji, wdrożeniowcem (najlepiej jeszcze sam sprzeda) itp itd i jako
    student 4-5 roku będzie brał za to 850 złotych na okresie próbnym i 1100
    złotych na pełnym etacie. I jeszcze weźmie na siebie cięgi, jak coś będzie
    do bani (pożadana cecha - samokrytyka).