PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista - Kraków/zdalnie/freelancer

  • 1. Data: 2009-10-12 16:44:50
    Temat: Programista - Kraków/zdalnie/freelancer
    Od: Rzeźnik <m...@g...com>

    Witam
    Jestem programistą ze sporym, jak myślę, doświadczeniem na rynku,
    głównie Java/C# (mogę przesłać dokładne CV, jeśli ktoś sobie życzy).
    Dokładniejszy opis moich umiejętności i dokonań można również zobaczyć
    na LinkedIn: http://www.linkedin.com/pub/marcin-rzeznicki/1/880/9
    28 .
    Od pewnego czasu pracuję głównie jako freelancer. W takim trybie pracy
    zrealizowałem, wraz ze współpracownikami, między innymi serwis
    http://www.eupropex.com oraz telewizję internetową http://3sektor.tv +
    kilka mniejszych projektów. Udzielam się również trochę w środowisku
    Open Source np. http://code.google.com/p/coroutines lub
    http://code.google.com/p/savitzky-golay-filter. Szukam firmy, która
    byłaby zainteresowana stałą współpracą ze mną, najlepiej z okolic
    Krakowa. Mam również grono bliskich współpracowników, głównie w
    temacie grafika/WWW. Dodatkowo poszukuję człowieka, który ma podobnie
    niezależny tryb pracy i przyzwoite kwalifikacje oraz byłby
    zainteresowany jakimś wspólnym przedsięwzięciem projektowym. Dziękuje
    z góry za zainteresowanie.