PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Java / Trojmisto

  • 1. Data: 2003-09-23 09:54:53
    Temat: Programista Java / Trojmisto
    Od: "yapko" <y...@g...pl>

    Szukam pracy w charakterze:
    Projektanta-programisty systemów bazodanowych opartych
    o rozwiązania J2EE (CPM, Session) w środowisku inter-intranetowym.
    Posiadam doświadczenie w projektowaniu i budowie dużych
    systemów produkcyjnych - dziedzina - finanse.
    Praca stacjonarna lub zdalna.

    Opracowywałem systemy (mam doświadczenie) w środowiskach:

    JBOSS+ Jetty+ MySQL
    Tomcat+MySQL (PostgreSQL)
    Net.commerce + DB2

    ponadto mogę wykazać się znajomością:
    Struts ( i MVC), HTML, XML, Schema, Linux administracja,
    Sybase Powerdesigner (CASE), Sybase ASE, notacja UML

    CV przesyłam tylko na priv.
    pytania i oferty, proszę kierować na adres(prosze wyciac .no-spam):
    p...@e...pl